Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[want] Sliver Hivelord

LarsmdeWitte
5 jaren geleden
Nadat ik de laatste tijd een grotere interesse heb opgebouwd voor het spelen van commander ben ik begonnen met het bouwen van verschillende decks. Sinds ik gehoord heb van de slivers heb ik er een EDH deck over willen maken omdat ik het idee van hevige tribal best leuk vindt. Helaas zijn de meeste legendary slivers best duur. Daarom dacht ik eens te proberen om hier een ruil te vinden. Ik ben bereid om twee Teferi, Time Ravelers te ruilen voor een Sliver Hivelord.

Ik kijk er naar uit om te horen of iemand mij wilt helpen.
stonyhawk
5 jaren geleden
Heb je nog meer haves? Ik heb op Sliver Queen na een volledig edh deck met oa Sliver Hivelord die weg mag
LarsmdeWitte
5 jaren geleden
Een paar kaarten van enige waarde die ik nog in mijn collectie heb zijn, Gideon Blackblade , Blast Zone landje, Feather, the Redeemed , Ugin, the Ineffable en een Bolas's Citadel . Helaas heb ik niet veel meer kaarten met waarde. Ik hoef eigenlijk niet specifieke slivers ervoor terug mocht je één van deze kaarten willen. Jij weet vast wel wat goed past in een commander deck.

Daarnaast heb ik ook de subjective reality deck van commander 2018 met vgm ook nog wat leuke kaartjes zoals Yuriko.

Ik hoor het wel als je nog één van deze kaarten zou willen.
 bijgewerkt door LarsmdeWitte 5 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1566806076
0.0082 seconds for 27 queries (23.24kb)
0.0293 seconds to render