Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Zijn er nog leuke opbergdozen zoals de oude Gift Boxen?

paul23
4 jaren geleden
Ik ben pas geleden verhuist, en in mijn nieuwe woning heb ik wat meer ruimte om het gezellig te maken. Een van de dingen is een spellen kast, waar natuurlijk magic bij hoort.

Tot nu verzamelde ik alles eigenlijk in schoenen dozen, die ik dan plastificeerde... Echter dat zijn niet de meest gezellige dozen om tegen aan te kijken.

Ik heb ook een gift box van shadows over innistrad, wat eigenlijk meer is wat ik zoek... Alleen jammer genoeg is de zijkant daarvan zo donker en eentonig (kast waarin ze komen is een zwarte kast). Ik vraag me nu alleen af, zijn er van de huidige sets nog gift boxes? Volgens mij zijn de huidige gift boxes die hier op de site staan geen opberg doos meer waar een groot aantal kaarten in kan? (En die goed te stapelen zijn).

Is er een ander product in dit gat gesprongen, welke wel goede art heeft en leuk is om tegen aan te kijken? - En ook sterker zijn dan die standaard 2000-cards kunnen opbergen?

Ik zie de dragonshield dingen, maar voor de prijs die ze zijn, zijn ze wel foeilelijk: harde kleuren en niet eens art op de doos. Plus zijn ze goed stapelbaar? De box is niet echt een logische verhouding.
 bijgewerkt door paul23 4 jaren geleden
JEV
4 jaren geleden
Heb er hier 2 staan, Gift Box Battle for Zendikar en Gift Box Khans of Tarkir. De laatste is toch wel van mindere kwaliteit.

Is een zelf versierde Monster Storage Box 3200 niet een idee? Zie qua fancy dozen enkel de oude gevulde gift boxes en lege fatpack dozen voor max 400 kaarten à la Magic Card Box Gift Edition Zendikar Rising.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ik gebruik zelf ook die Gift Boxen en ben daar heel tevreden mee. Alleen ie van Khans of Tarkir, die is echt van mindere kwaliteit en kan geen andere dozen erop gestapeld hebben.

Maar de andere zijn mooi en praktisch:
Gift Box Battle for Zendikar
Gift Box Kaladesh
Gift Box Khans of Tarkir
Gift Box Return to Ravnica
Gift Box Shadows over Innistrad
Gift Box Theros

Deze zijn wel allemaal met inhoud (als in: boosters enzo). Je kunt ook de losse box kopen:
Storage Box Shadows over Innistrad
Storage Box Kaladesh
paul23
4 jaren geleden
Ja maar er komen dus geen nieuwe artikelen (ook niet van ultra pro ofzo) die als opbergbox kan dienen? Kaladesh is wel mooi, maar de box alleen is nu bijna duurder dan de gift box origineel was? Dat is nogal wat voor een stuk hard karton.

En daarom wacht ik liever tot er weer een nieuw artikel komt? Iets van ultra pro ofzo met art?
Veekeren
4 jaren geleden
Jammer dat je die Nests van DS of eventueel Arkhives van Ultra Guard niks vindt. Ik vind dat zelf wel een heel stuk meer classy dan die kartonnen gift boxes. Wat duurder inderdaad, maar met 43 euro voor een Arkhive is het ook weer niet een veelvoud wellicht.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 5 posts
  • Laatste post Veekeren 4 jaren geleden
  • Gemaakt door paul23 4 jaren geleden

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1656307023
0.0095 seconds for 29 queries (53.12kb)
0.0309 seconds to render