Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Trivia

TheRobinros
12 jaren geleden
Die trivia is echt supercool!
royalroy1990
12 jaren geleden
Zeker ziek, dit was me niet opgevallen
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Quote:
kv83 04-01-2013 om 15:26
Azorius: Senate, justice, foundation, Ravnican
Izzet: those, release, their, creations
Rakdos: Enter, indulge, may, again
Golgari: starving, rest, Ravnica
Selesnya: united, open, and

Zou iemand dit (dus met het boldmaken van de letters) willen doen met de flavors van de nieuwe Gates?

Ik heb deze al toegevoegd bij de Gates .
 bijgewerkt door MagnusMagicus 12 jaren geleden
kv83
12 jaren geleden
Orzhov: Enter to find wealth, security and eternal life...for just a small price up front.
Dimir: Enter and become a mastermind of spies, lies and deception.
Gruul: Enter and leave the shackles of society behind.
Boros: Enter with merciful hearts. Exit with battle cries.
Simic: Enter and comprehend the perfection of orchestrated life.

of in de korte versie

Orzhov: wealth, security, for
Dimir: mastermind, spies, lies, deception.
Gruul: leave, the, shackles, behind.
Boros: merciful, hearts, cries.
Simic: and, comprehend, perfection
 bijgewerkt door kv83 12 jaren geleden
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Crap, die had ik dus een uur daarvoor zelf gemaakt en toegevoegd . Maar bedankt .
kv83
12 jaren geleden
tjonge jonge jonge
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Aangezien ik nu allemaal trivia aan het toevoegen ben, vooral door Morph, dacht ik dit topic ook maar weer eens een bump te geven .
Morph
12 jaren geleden
Tjah, ik heb af en toe van die Vorthos buien...

Nog eentje dan: is het je ooit opgevallen dat de Consecrate Land uit de Time Spiral veel feller van kleur en duidelijker is dan Consecrate Land uit alpha?

Dit komt omdat Wizards de orginele art is kwijtgeraakt. Ze hebben de Tekenaar Jeff A. Menges gevraagd een exacte kopie te maken van zijn eigen Art. Hetgeen hem goed gelukt is.
Saint
12 jaren geleden
Bijna alles uit Time Spiral heeft fellere art dan het origineel
Morph
12 jaren geleden
Dit zijn altijd van die dingen, dat heb ik ergens gelezen...maar waar.

Gelukkig is er google:

Bron
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Oooh, bron! Bron = goed . Meteen toegevoegd!
Morph
12 jaren geleden
Tijd voor Trivia-Friday!

10 dingen die je waarschijnlijk nog niet wist over magic:
en omdat Magnus een enorme Stern Judge is staat overal een bron vermelding bij.

1. Wist je dat: Chalice of the Void ontworpen is door "Pro Tour Hall of Famer Gary Wise"
Zijn orginele inzending heette "Artifact of Doom": As Artifact of Doom comes into play, choose a number. Spells with a converted mana cost of the chosen number cannot be played.
Wizards heeft er deze van kaart van gemaakt.
Bron

2. Wist je dat voor de Serie "Fifth Dawn" alle kleuren een eigen zon hadden op de plane mirrodon behalve Groen.
Deze serie gaat dus over de Vijfde opkomende Zon: All Suns' Dawn en Channel the Suns laten de opkomst van de laatste groene zon zien.
Bron

3. Wist je dat er in de serie Mirage vier Wizards centraal staan? maar geen enkele ervan heeft een kaart in de set gekregen.
Later zijn drie ervan geprint in Time Spiral: Teferi, Mage of Zhalfir, Kaervek the Merciless en Mangara of Corondor.
En de vierde? Die heeft uiteindelijk ook haar eigen kaart gekregen in Prophecy Jolrael, Empress of Beasts. Waarom pas later? Dat weten ze bij Wizards zelf ook niet
Bron

4. Wist je dat Fires of Yavimaya onderdeel van een cycle is? Een cycle van Allied Color enchantments Met een static ability en een sacrifice effect.
De overige zijn: Angelic Shield, Seer's Vision, Smoldering Tar en Sterling Grove.
Bron

5. Wist je dat ze voor Fusion Elemental een toepasselijke playtestname hadden? De naam was "Five Scoops of Vanilla" verwijzend naar de 5 kleuren en geen ability.
Bron

6. Wist je dat er een vijf kleuren legend gemaakt is, die een combinatie van Akroma, Angel of Wrath en Phage the Untouchable moet voorstellen?
Dit is Karona, False God, echter vind de designer Mark Rose dit een van zijn grootse fouten in design.
Bron

7. Wist je dat Shichifukujin Dragon een van de moeilijkste uit te spreken namen uit magic is? De naam komt van de Zeven goden van geluk uit japan.
Er is overigens maar 1 explempaar van, dit staat al bij de trivia vermeld

8. Wist je dat Birds of Paradise in een rijtje thuishoort samen met Island Sanctuary, Stasis, Word of Command en Sedge Troll?
Ze zijn allen op het allerlaatste moment gemaakt omdat er nog Artwork lag waar een kaart omheen gemaakt moest worden. Al deze kaarten zijn niet of nauwelijks geplaytest door de makers.
Bron

9. Wist je dat je op een verkleed feestje prima als Magic-Kaart kunt gaan. Sterker nog, je kunt je eigen Magic-Kaartjes gewoon gebruiken.
Zoals Cardboard Carapace.

10. Wist je dat Our Market Research Shows That Players Like Really Long Card Nam wel eens een van de grootste Creatures in magic kan worden zonder extra hulp?
Als je er bijvoorbeeld blockt met een Phyrexian Battleflies, daar staan 16 Battleflies op! Of nog beter: Fire Ants! met 34 Mieren krijgt hij +66/+66

Maar het kan erger: Heb je ooit echt goed naar Xantid Swarm gekeken? Daar staan 725 individuele Insecten op!

Als je daarmee blockt krijgt Our Market Research Shows That Players Like Really Long Card Nam +1488/+1488
Wat hem een 1450/1450 maakt.

De Trivia pagina's van BoM zijn al goed gevuld, maar Wellicht vind ik volgende week toch nog meer weetjes!
 bijgewerkt door Morph 12 jaren geleden
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Cool! Ik weet niet of ze allemaal BoM-trivia-waardig zijn, maar ik ga er snel naar kijken en ze toevoegen .
Blasty
12 jaren geleden
Ik vind Asmoranomardicadaistinaculdacar ook een contender voor moeilijkst uitspreekbare naam in Magic, hoewel die naam enkel in de flavor van een bepaalde kaart voorkomt.

... En ik ken de naam uit mn hoofd XD
Tholy
12 jaren geleden
Quote:
Blasty 15-03-2013 om 19:59
Ik vind Asmoranomardicadaistinaculdacar ook een contender voor moeilijkst uitspreekbare naam in Magic, hoewel die naam enkel in de flavor van een bepaalde kaart voorkomt.

... En ik ken de naam uit mn hoofd XD

"While most overworlders fortunately don't realize this, gargoyles can be most delicious, providing you have the appropriate tools to carve them."

Asmoranomardicadaistinaculdacar is de naam van een kookboek als ik me niet vergis...
 bijgewerkt door Tholy 12 jaren geleden
Blasty
12 jaren geleden
Nee de auteur van het underworld cookbook
RealityFirst
12 jaren geleden
altijd leuk die trivia ^^
TheRobinros
12 jaren geleden
Als in Granite Gargoyle, Lightning Axe en [k]Sauté[/k]?
 bijgewerkt door TheRobinros 12 jaren geleden
Blasty
12 jaren geleden
Haha die laatste 2 kende ik niet eens... geweldig
TheRobinros
12 jaren geleden
Kwestie van ervaring... met googlen, en nog te lui zijn ook om die naam over te typen en copypaste gebruiken ook!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1563626552
0.0198 seconds for 39 queries (162.09kb)
0.0416 seconds to render