Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Tiny Draft

Leime
3 jaren geleden
Wat ik me afvroeg: dit weekend wilde ik met vrienden eens een soort “draft” gaan doen, maar dan heeeeeel kleinschalig. We zijn namelijk maar met z’n drieën Ik heb zelf nog nooit zoiets bijgewoond, maar her en der wel info verzameld over hoe en wat. Ik begrijp dat je dit normaal met meer personen doet, maar kan het wel met 3 of slaat het echt helemaal nergens op? Ik heb in ieder geval 2 prerelease kits + een bundle (vanwege de basic lands) van Strixhaven besteld. Volgens mij kunnen we nog steeds alle 3 starten met 3 packs en dan steeds doorgeven en zo een stapel van 45 kaarten opbouwen, waarna we een set van 40 maken door ook aan te vullen met basic lands … of mis ik iets?
Flut123
3 jaren geleden
Het staat allemaal uitgelegd hier: Boosterdraft.
BluezamX
3 jaren geleden
Met 9 boosters totaal kan het, maar een grote kans dat de Decks laag power level hebben en je moet eigenlijk wel zo veel mogelijk aparte kleuren spelen. Dan zou ik of 4 boosters pp doen, of sealed (aangezien je toch genoeg boosters hebt!)
Leime
3 jaren geleden
Hmm dat lage power level had ik nog niet bij stil gestaan maar die snap ik idd. Dan is sealed wellicht summer. Dank voor de tip en de reminder dat het hier allemaal te vinden is qua speluitleg
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 4 posts
  • Laatste post Leime 3 jaren geleden
  • Gemaakt door Leime 3 jaren geleden

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1173879117
0.0089 seconds for 28 queries (46.45kb)
0.0457 seconds to render