Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Ontwerp je eigen kaart

Darkgizmo
12 jaren geleden
Das een goed punt Cas, humans zijn over het algemeen idd niet colorless, dat zijn volgens mij alleen arti's.
Zal morgen mijn tekenmappen eens doorspitten of ik nog mooie art heb om een kaart van te fabrieken
Blasty
12 jaren geleden
Quote:
Darkgizmo 17-10-2012 om 18:40

Ik mis de haste voor de creatures die je mag pakken.
 bijgewerkt door Blasty 12 jaren geleden
MagnusMagicus
12 jaren geleden
En waarom in godsnaam heeft hij Vigilance? Als er een creature is die geen vigilance wil, is het deze kaart wel . Oh, en het is "..you may gain control...", niet take .

En je moet de volgorde even omwisselen. Eerst flying en vigilance, en daaronder die triggered ability.
Thorvik
12 jaren geleden
heb weer een nieuwe ik vind haar wel erg sterk, misschien p/t iets minder? of manacost meer? tips welkom
Xarian
12 jaren geleden
Nette dame hoor! Mooi plaatje ook Zie alleen die trigger niet zo vaak af gaan...
Cas146
12 jaren geleden
Zeker niet te sterk, de trigger is heel specifiek, en de extreme colored manacost maakt 't wat gebalanceerder. Alleen de triggered ability klopt niet helemaal, het moet dit zijn: WhenEVER Arixa, Goddess of Wind (komma weg) or another legendary creature enters the battlefield, you may put a creature with flying from your hand into play.

Is een leuke kaart, beetje te specifiek denk ik.
Thorvik
12 jaren geleden
hmm ok misschien 1 of 1 mana minder? en bedankt voor de foutmelding
Thorvik
12 jaren geleden
ik wou eerst dit: whenever Arixa, goddes of wind or another creature with flying enters the battlefield, you may put a creature with flying from your hand into play
Jan
12 jaren geleden
Vijf mana drop Emrakul en ik krijg er een 4/4 flyer met lifelink bij? Sign me up!
Xarian
12 jaren geleden
Quote:
Thorvik 18-10-2012 om 10:16
hmm ok misschien 1 of 1 mana minder? en bedankt voor de foutmelding

Nee hoor. De kost is perfect gezien je er meteen een gratis 2e creature bij kan leggen Random Avacyn, Angel of Hope voor belachelijk weinig mana

Dan triggert ie toch meteen voor nog een creature?
 bijgewerkt door Xarian 12 jaren geleden
Cas146
12 jaren geleden
Inderdaad, je kan in principe oneindig creatures chainen. Eigenlijk is ze wel erg goed, als Emrakul, the Aeons Torn ermee gedropt kan worden zonder ook maar iets te betalen...

Misschien moet je er een soort cost aan verbinden? Anders is ze bij nader inzien toch wel heel erg sterk.
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Als je allemaal flying legendary creatures hebt, drop je zo je hele hand. Dat lijkt me wat overpowered ja .

Het verschil in het gebruik van "when" en "whenever" is alleen maar of je verwacht dat de ability slechts eenmaal triggert of vaker. In dit geval moet je dus Whenever gebruiken. En het is niet "into play", maar "onto the battlefield". En ik zou het beperken tot legendary creatures die op de battlefield komen "under your control". Beetje vaag dat jij een Flying Men mag droppen als je tegenstander een Gaddock Teeg speelt .

Wat je ook kunt doen is, afgaande op de art, dat je niet een creature met flying laat spelen, maar een Dragon. En waarom zou een ander legendary creature trouwens ook een flying creature kunnen oproepen? Dat maakt flavorwise het weer wat minder logisch.

Ik denk dat je haar ook wel een beetje kunt vergelijken met Kaalia of the Vast. Probeer dat powerlevel in gedachten te houden als je deze kaart aanpast.
gertjan1997
12 jaren geleden
Quote:
Cas146 17-10-2012 om 21:44
Hoe zou die kaart moeten werken? Want als je 2 colorless mana genereert...dan kan je volgens mij daarmee nog geen human spell spelen, omdat die allemaal colored mana kosten...dus dan zou je 2 humans in je hand moeten hebben met allebei en nog een colorcost. Dat lijkt me niet erg praktisch, of begrijp ik de kaart niet goed?

Sorry, dacht al dat ik wat was vergeten. Het moet namelijk allemaal wit zijn. Dus ook voor de tweede ability twee witte mana.

Edit: Misschien moet hij ook maar getapt in het spel komen, anders is hij iets te goed denk ik, zelfs voor een Legendary Land.
 bijgewerkt door gertjan1997 12 jaren geleden
Darkgizmo
12 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 18-10-2012 om 09:14
En waarom in godsnaam heeft hij Vigilance? Als er een creature is die geen vigilance wil, is het deze kaart wel . Oh, en het is "..you may gain control...", niet take .

En je moet de volgorde even omwisselen. Eerst flying en vigilance, en daaronder die triggered ability.

Hij heeft Vigilance omdat het anders iedere beurt jatten is en zo moet je er nog moeite voor doen
Darkgizmo
12 jaren geleden
Xarian
12 jaren geleden
Mag het een mana minder zijn? Hij is best duur voor een heel erg gelimiteerde Terror
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Ik vind het een kaart met heel toffe flavor...maar de naam past er niet bij vind ik! Down to Earth klinkt als iets dat een creature flying laat verliezen. Dit is meer een spell die je op de battlefield cast.
Darkgizmo
12 jaren geleden
Kon zo snel niets anders verzinnen. Ga dadelijk nog wel ff knutselen
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Even denken...wat dacht je van:

Down with Honor!
Arrow in the Back
Battlefield Bolt
Die by the Sword
Xarian
12 jaren geleden
Dead Knight

Als in Death Knight?
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 797 posts
  • Laatste post Soulephant 9 jaren geleden
  • Gemaakt door MarcelN 13 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1239181943
0.0355 seconds for 39 queries (122.13kb)
0.0689 seconds to render