Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Meest bijzondere booster?

KellyDunnit
11 jaren geleden
Vandaag heb ik uit één Dragon's Maze booster het volgende getrokken:

Landslot: Stomping Ground
Foil Rare: Possibility Storm
Rare: Renegade Krasis

Kunnen jullie je nog bijzondere boosters herinneren?

Wat zat erin?
Danielstorm
11 jaren geleden
Een tamiyo foil!!!!
KellyDunnit
11 jaren geleden
Quote:
Danielstorm 30-04-2013 om 00:28
Een tamiyo foil!!!!

Nice
jeroen3h
11 jaren geleden
Meest bijzondere was denk in die met Jace, the Mind Sculptor er in. Verder weinig bijzonders maar dat maakt een hoop goed
system
11 jaren geleden
Ik had meer een bijzondere New Phyrexia fatpack in een booster Karn Liberated en in de 2de of 3de een Karn Liberated dat eas wel epic
TheRobinros
11 jaren geleden
ebonpraetor
11 jaren geleden
Bij mij was het een booster die ik niet zelf geopend heb, maar die wel van mij was.
Tijdens een Booster Battle kwam ineens Liliana of the Veil op tafel bij December. Daar wordt je dan toch wel even blij van.
Twigwalker
11 jaren geleden
Ik had ook zo'n leuke boosterbattle met Claudia. Ik had al een Luminate Primordial gepakt en was dus een beetje teleurgesteld omdat ik dus mijn rare al wist en daar had ik er al vijf van. Vervolgens speelt Claudia Coerced Confession en mill ik opeens een foil Aurelia, the Warleader mijn graveyard in

Edit: Dat was trouwens een booster die ik gewonnen had bij een draft. Tijdens de draft haalde ik uit mijn 3 boosters een foil rare, een foil uncommon en een foil common. De mythic in de prijsbooster erna maakte het dus helemaal af
 bijgewerkt door Twigwalker 11 jaren geleden
Krabbel
11 jaren geleden
Quote:
KellyDunnit 30-04-2013 om 00:25
Vandaag heb ik uit één Dragon's Maze booster het volgende getrokken:

Landslot: Stomping Ground
Foil Rare: Possibility Storm
Rare: Renegade Krasis

Kunnen jullie je nog bijzondere boosters herinneren?

Wat zat erin?

Volgens mij had thijs destijds een Innistrad booster met 3 mythics toch( ja, dat kan, als de rare een mythic is, de flipkaart een mythic is en je een foil mythic hebt)
TheRobinros
11 jaren geleden
Ik vind de mijne toch het mooist, al opende ik hem niet zelf (jammergenoeg)
Waus
11 jaren geleden
M'n meest bijzondere booster was tijdens het openen van 2 boxen Dark Ascension:
Sorin, Lord of Innistrad
Huntmaster of the Fells
Falkenrath Aristocrat Foil
Thorvik
11 jaren geleden
mijn beste is nogsteeds van innistrad als were wolf zat er eenGarruk Relentless in en als rare Liliana of the Veil dus daar was ik wel heeeeel erg blij mee XD

wow waus, dat is echt ziek xD
 bijgewerkt door Thorvik 11 jaren geleden
marcoboth
11 jaren geleden
De beste die ik me herinner is van gatecrash. Opende een Gideon, Champion of Justice en een foil Obzedat, Ghost Council, het was jammer genoeg niet mijn booster (maar die van Jeff). De booster erna had nog een obzedat.
StanleyW
11 jaren geleden
Zo episch als die van Waus en Thorvik was mijn Innistrad booster niet, maar alsnog was ik er erg blij mee.
Ik had een Army of the Damned, Mentor of the Meek foil en Instigator Gang.
Krabbel
11 jaren geleden
ik had afgelopen weekend ook nog een leuke. de rare was Lavinia of the Tenth, in plaats van een gate zat er een Hallowed Fountain en ik had er een foil Azorius Guildgate bij. best wel toevallig, maar vooral leuk
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 15 posts
  • Laatste post Krabbel 11 jaren geleden
  • Gemaakt door KellyDunnit 11 jaren geleden

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1029976649
0.0155 seconds for 47 queries (191.23kb)
0.04 seconds to render