Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Hoe kom ik aan basic lands?

RaRaRaspatat
4 jaren geleden
Heya iedereen!

Bij voorbaat excuses voor de noob vraag maar ik ga binnenkort Commander Legends draften of sealed spelen met vrienden. Voor deze decks ga ik landjes nodig hebben. Hoe kom ik aan basic landjes? Ik kan ze nergens in de (online) shop vinden.

- Max
MitchDeBaas
4 jaren geleden
Basic Land Pack Amonkhet
Basic Land Pack 10th Edition
Basic Land Pack Avacyn Restored
Basic Land Pack Battlebond
Basic Land Pack Commander Anthology 2018
enz..
enz..
enz..

zn doosje zal een leuke start zijn en hoe langer je speeld hoe meer land je krijgt.
dus dan lost dit zichzelf meestal wel op
RaRaRaspatat
4 jaren geleden
Ah super, dank je! Kan ik ergens makkelijk zien hoe de art van de landjes er uit ziet? verder lijken ze redelijk iedentiek qua hoeveelheid landjes/prijs.
MitchDeBaas
4 jaren geleden
ja meestal kan je in de losse kaarten van de betreffende sets zien wat de art van de landjes uit de set is
Twigwalker
4 jaren geleden
Een ander goed product om meteen aan een hoop basic landjes te komen is de Basic Land Station.
 bijgewerkt door Twigwalker 4 jaren geleden
Awvanzijl
4 jaren geleden
je kunt ook gewoon zoeken naar Forest en dan in de 642 kaart edities kijken welke je het mooiste vind en die bestellen

Herhaal voor Island, Mountain, Plains en Swamp.

Speelt geen van je vrienden al langer Magic? Want dan zullen ze misschien wel genoeg voor iedereen hebben.
 bijgewerkt door Awvanzijl 4 jaren geleden
Dordledum
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Speelt geen van je vrienden al langer Magic? Want dan zullen ze misschien wel genoeg voor iedereen hebben.

Waar kom je vandaan? Als het in de buurt van Voorschoten is, geef ik je met plezier een doosje basic land. Ik heb genoeg. Moet je het wel komen halen,
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1147115520
0.0101 seconds for 31 queries (102kb)
0.0309 seconds to render