Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Hoe kan ik naar onderwerpen zoeken en hoe kan ik het op rece

Kosmos
6 jaren geleden
Hoe kan ik naar onderwerpen zoeken en hoe kan ik het op recent zetten zodat ik kan zien wat recent bijgekomen?
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Onderaan en bovenaan de site kun je zoeken in de helpdesk, die zoekt ook in forums enzo.

En aan de rechterkant van de site zit een knop, als je die klikt klapt het menu met recente topics uit.
InouDelphine
6 jaren geleden
Bedankt voor jouw vraag, Kosmos: tot nu toe had ik steeds alleen wat willekeurig door de posts gescrold.

En die knop, rechts, is geweldig, MagnusMagicus: onbegrijpelijk dat ik die zélf nog niet eerder had opgemerkt!

bijgewerkt door InouDelphine 6 jaren geleden
n4ppy
6 jaren geleden
Quote:
4 uur geleden
Bedankt voor jouw vraag, Kosmos: tot nu toe had ik steeds alleen wat willekeurig door de posts gescrold.

En die knop, rechts, is geweldig, MagnusMagicus: onbegrijpelijk dat ik die zélf nog niet eerder had opgemerkt!

De knop "magic helpdesk" (rechts boven in, boven het winkelmandje) is alleen zichtbaar als je helemaal boven aan de pagina staat. Onhandig als je zoekt terwijl je naar beneden gescrolled bent, maar geeft wel weer wat meer ruimte om andere dingen to doen

Directe link: https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/helpdesk

bijgewerkt door n4ppy 6 jaren geleden (edit meer leesdinges)
InouDelphine
6 jaren geleden
Hi n4ppy,

Helemaal onderaan, rechts (in de blauwe balk, bij "Hoe kunnen we je helpen?") staat 'Magic helpdesk' en ook.

Ik doelde echter op de zwarte knop met 'Social Tracker' (rechts/overdwars op het scherm) die - als je deze openklapt - je in één oogopslag alle laatste wijzigingen en aanvullingen op de diverse forums laat zien. Ideaal!

[Maar met een Loyalty Level 20 is dit waarschijnlijk gesneden koek voor jou... ]
 bijgewerkt door InouDelphine 6 jaren geleden
n4ppy
6 jaren geleden
de tracker staat standaard open
BuidingMage
6 jaren geleden
Nee, de tracker staat open als je 'm open hebt gehouden.
InouDelphine
6 jaren geleden
Hoe dan ook, de Social Tracker is in ieder geval heel handig!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1522834464
0.0112 seconds for 32 queries (41.25kb)
0.0706 seconds to render