Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Het Grote Wat Voor Magic Heb Je Van De Sint Gekregen Topic

MagnusMagicus
11 jaren geleden
Ik ben heel benieuwd wat iedereen aan Magic-gerelateerde cadeau's heeft gekregen van de goede Sint!

Boosters, een Mok Magic: Mana Symbols, playmat, ik ben benieuwd!

En zorg dat je niet gaat zien van alle pepernoten .

De Sint rijdt mijn huisje stilletjes voorbij vanavond, maar ik ga wel lekker gourmetten .
fullmoonie
11 jaren geleden
Wij vieren zaterdag Sinterklaas. Surprise voor een klein bedrag. Voor mijn vriend heb ik een Booster Rise of the Eldrazi plus wat andere kleine non-magic dingen
Eclavyrr
11 jaren geleden
Ik heb net mijn verjaardag achter de kiezen, dus op wat pepernoten en een warme mok choco na houd ik het verder voor gezien. Vanavond lekker op de bank zitten, Galilei Donna kijken en een beetje Assasin's Creed 4 spelen
Farone
11 jaren geleden
Hopelijk wat m14 boosters incoming Stond wel op mn verlanglijstje iig!
Jeff
11 jaren geleden
Quote:
fullmoonie 05-12-2013 om 11:48
Wij vieren zaterdag Sinterklaas. Surprise voor een klein bedrag. Voor mijn vriend heb ik een Booster Rise of the Eldrazi plus wat andere kleine non-magic dingen

Zit je vriend toevallig ook hier op het forum?

Doe dit jaar zelf niet aan Sinterklaas, of eigenlijk al een paar jaar niet meer...
ichi
11 jaren geleden
Ik ook niet echt meer, naja van mijn zus krijg ik elk jaar wat ; maar dat is niet magic gerelateerd . Telt het ook als ik mezelf trakteer op een kadootje? Ik zit te denken om ook die mok te halen die Magnus nu heeft
fullmoonie
11 jaren geleden
Nee hij zit gelukkig niet op het forum, anders zou de verrassing snel weg zijn
Morph
11 jaren geleden
Quote:
ichi 05-12-2013 om 13:23
Ik zit te denken om ook die mok te halen die Magnus nu heeft

Dus als Magnus binnenkort zijn mok kwijt is weten wie de dader is
robbertvanderkleij
11 jaren geleden
Ik ben bang dat ik al weet wat ik aan magic ga krijgen zaterdag: niks =[
 bijgewerkt door robbertvanderkleij 11 jaren geleden
Skywise
11 jaren geleden
Al achter de rug. Ik heb dit jaar mijn eigen sinterklaasspulletjes bij elkaar gekocht en dat vervolgens door een ander aan mij laten geven Wat magic betreft vooral benodigdheden voor mijn Cubes, zoals een Deckbox Four Compartments, heel veel sleeves en een aantal toffe losse kaarten die ik nog miste
BlackGreenAggro
11 jaren geleden
Losse planeswalkers, boosterbox Theros , playmat, mok en een holiday gift box ; kei cool
 bijgewerkt door BlackGreenAggro 11 jaren geleden
JT
11 jaren geleden
Helaas, helaas, ik zal mezelf binnenkort maar wat magicspullen cadeau moeten doen, gelukkig heb ik wel een paar hele lekkere speciaalbiertjes gekregen voor tijdens het magicen
Twigwalker
11 jaren geleden
Ik heb van de sint een [p]2013 Holiday Gift Box[/p] gekregen en mijn vriendin 2x Booster Theros (we delen de cadeaus toch) daar konden we dus mooi 3 booster battles mee doen. Wat zat erin willen jullie weten? Nou onder andere Master of Waves, Stormbreath Dragon en Ashen Rider! Niets te klagen dus
Skyro
11 jaren geleden
Ik heb net ook een Holiday Box gekregen.
Uit de boosters kwam het volgende interessante:
Prophet of Kruphix
Cleric token
Polukranos, World Eater
en een foil Nykthos, Shrine to Nyx!
Prima opbrengst zeg ik zo.

Naast dat ik nog goed zo'n mooie opbergdoos kon gebruiken, wordt ik ook blij dat er op het sticker vel een sticker met 'Cube' zit , die is handig voor m'n vorige holiday gift box waar m'n Ravnica Cube in zit.
 bijgewerkt door Skyro 11 jaren geleden
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Ik heb met mijn vrouw Alles is Liefde gekeken, de perfecte Sinterklaasfilm .
LeKrutes
11 jaren geleden
O ik denk je kijkt de "Sint" die gisteren op tv was.

Ik heb 20x D20 dobbelstenen gekregen. En nog zoon 60 kaarten besteld zodat ik 5 nieuwe decks maken zoals minotaur, giant, en groen sneak faties in het spel
hallowman3
11 jaren geleden
ik heb een
en andere kaarten. ik krijg ook nog voor kerst en ik zou graag advies willen voor een deck
housetoyne
11 jaren geleden
heb 2 boosters m14 en een deckbuilder toolkit met daarin opset voor
een token deck groen wit
een rood wit argo deck
en een blauw groen mana ramp

de boosters heb ik alle 6 nog dicht hopelijk kan ik dat zo houden tot ik kan gaan draften met een maatje van me
fullmoonie
11 jaren geleden
Ik heb geen magic producten gehad. We deden wel surprise en mijn vader heeft voor mij een hele mooie opbergbox gemaakt voor magic kaarten. Helaas weet hij niet veel van magic af en heeft hem gecoverd met kaarten van het spel Machiavelli. Maar hij is nog steeds erg mooi!
robbertvanderkleij
11 jaren geleden
Zoals ik al eerder zei: niks =[
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 23 posts
  • Laatste post Sars 11 jaren geleden
  • Gemaakt door MagnusMagicus 11 jaren geleden

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1302795671
0.0187 seconds for 56 queries (270.61kb)
0.0424 seconds to render