Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Helup! Landjes stress

MagnusMagicus
3 jaren geleden
Oh ja mee eens, dat herinner ik me nog wel
Mango
3 jaren geleden
Heart of Yavimaya was vroeger ook leuk vanwege de combinatie met Harvest Wurm.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Oh my god, that brings back memories . Goden wat ben ik oud
Tudou
3 jaren geleden
Toch nog even de case voor Forests: je speelt een ontzettend snel deck met weinig land dat eigenlijk op beurt 2 de commander wil spelen om daar op beurt 3 al van te profiteren. Je wilt dus niet dat je op een van de eerste twee beurten een land tapped moet spelen of dat je niet uitkomt qua kleur. Dat risico lopen moet echt wat waard zijn (al is dat laatste risico iets minder groot). Van de tapped en colorless landen is dat eigenlijk alleen voor Oran-Rief en Wirewood Lodge zo. Eigenlijk voor alle andere niet zou ik zeggen. Ik denk dat je zelden of nooit 5 mana over hebt voor een proliferate bijv en ik zou liever een Elf hebben dan een tapped landje of een +1/+1 counter.

Wat doet Secluded Courtyard trouwens dat een forest niet doet? Een Cavern of Souls voegt wel wat toe maar die is prijzig.

Natuurlijk moet je mij gewoon negeren en doen wat je leuk vind maar goldfish wel even om te voorkomen dat je je plan niet kan uitvoeren omdat je met een Bala Ged Recovery en een Karn's Bastion op hand begint
 bijgewerkt door Tudou 3 jaren geleden (Tikfoutjes)
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Heel goed punt! Ik zou inderdaad wel focussen op de basic Forest
xEternalTears
3 jaren geleden
 bijgewerkt door MagnusMagicus 3 jaren geleden
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Leuke anti-Equipment kaart
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1877518256
0.0145 seconds for 31 queries (43.18kb)
0.0354 seconds to render