Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Handige/leuke Magic software

bazmagicmarty
13 jaren geleden
Laatst heb ik een app gedownload vanuit de App Store (voor de Imac). Echt super handig om je collectie in op te slaan. Ook kun je decks bouwen vanuit je reeds opgeslagen collectie of kaarten toevoegen die je nog niet hebt. Elke kaart uit elke set staat er in met afbeelding. Van Alpha t/m Innistrad. Hij kost 6 euro. Ik zie zojuist dat de app er ook is voor de iPhone (3 euro) maar geen idee of je data kunt uitwisselen. Denk het helaas niet. En om alles 2x in te voeren gaat wat ver.
Het heet Decked Builder. Een leuke vervanging van de Player's Guide (die je bij een fatpack krijgt). Al blijf ik deze updaten omdat computers nu eenmaal kapot gaan.

Verder heb ik een gratis App genaamd MTG Vids met leuke filmpjes van The Magic Show en Channel Fireball.

De App van SCGMobile vind ik geen aanrader voor 4 euro. Er is een life counter en een 'card look-up'. Door deze database kun je echter niet browsen maar je moet eerst de kaartnaam intypen voordat je info krijgt.

Duels of the Planeswalkers op de xbox, pc en ps3 is simpelweg een fantastische game! Z'n voorganger iets minder maar niettemin geweldig.

Magic the Gathering Tactics wordt in een ander topic besproken.

Heeft iemand anders nog software die ze wel of niet aanraden? Vermeld dan ook even het platform aub.

Greets, Marty
 bijgewerkt door bazmagicmarty 13 jaren geleden
Bassiuz
13 jaren geleden
Magic Workstation en Cockatrice zijn perfecte programma's om op je PC online magic te spelen. Perfect voor het testen van je deck!
Malkor
13 jaren geleden
Nu we het over Cockatrice hebben, maakt iemand op dit forum hier gebruik van? Zo ja? zin om een keer een afspraak te maken om deckjes te testen? Via skype kunnen we wel communiceren.
Jeff
13 jaren geleden
Vergeet Magic Online niet! Echt heerlijk om af en toe even een draftje te kunnen doen als je er tijd voor hebt. (niet dat ik dat de afgelopen maand gehad heb)

Cockatrice ziet er veelbelovend uit. Meer potentie dan Magic Workstation, dat simpelweg op is nu.
Eclavyrr
13 jaren geleden
Ik gebruik Mtg tracker voor Android.
Tamar
13 jaren geleden
Idd ik gebruik ook Mtg tracker, lekker handig levens bij houden zonder dobbelstenen en kaarten zoeken.
Victorvndoom
13 jaren geleden
Magic online is wel 10 euro en je moet je boosters ook kopen ze sturen de reeks maar op aan 30 euro en de set moet helemaal compleet zijn.Heb een paar vrienden die online spelen.Zelf vind ik dotp wel een optie om iets te proberen.Soms vind ik daar ideen voor mijn eigen decks.Zelfs gebruik ik geen andere engine want elke andere engine (heb workstation al gebruikt) moet manueel bedient worden. De enige die professioneel is is die van magic online waar alles automatisch verloopt. Vroeger leerde ik magic via het spel van microprose (1996). spijtig dat niemand daarvoor sets heeft aangepast. zou een bom geweest zijn. Maar microprose is over kop gegaan en het spel werkt niet echt op de huidige machines.Toch doet het me denken aan de tijd van toen om vintage kaarten te kunnen spelen/winnen in het spel.Zelfs heb ik heel weinig echte vintage rare kaarten gekocht/geruild of heb ik ze geruild voor dat ik het wist dat het rares waren. Zo heb ik mijn sylvan library kwijtgeraakt en nog een paar andere...
Neardal
13 jaren geleden
Decked builder werkt inderdaad uitstekend. Ik gebruik het al even. Werkt goed samen met Decked Builder tussen iPhone, iPad en iMac. Op ieder device je gehele collectie beschikbaar. Nee ik heb geen aandelen
Je kunt dit eenvouding synchroniseren via iTunes.
 bijgewerkt door Neardal 13 jaren geleden
Jeff
13 jaren geleden
Quote:
Victorvndoom 10-10-2011 om 11:38
Magic online is wel 10 euro en je moet je boosters ook kopen ze sturen de reeks maar op aan 30 euro en de set moet helemaal compleet zijn.

Als je het draften een beetje onder de knie hebt speel je op een gegeven moment vrijwel gratis. Je wint boosters, verkoopt de rares voor tix, die je eventueel weer kunt gebruiken om je drafts mee te betalen... De 10 euro initiele kosten zijn niet zo heel erg, je krijgt er wel echt goede software voor!
MarcelN
13 jaren geleden
Ik heb iMTG op de iPhone geprobeerd. Op zich is dat wel geinig. Je kunt decks samenstellen, je decks invoeren er zit een lifecounter bij, dobbelsteentjes gooien, een programma waarmee je een ruil kunt simuleren (met prijzen enzo) je kunt kaarten die je hebt scannen, door de titel in te scannen met je camera en dan zou het programma het gaan linken.. (nog niet geprobeerd)

In potentie een leuke app!!
Firebolt
13 jaren geleden
Ik heb net Cockatrice geprobeerd...
Begin is ff lastig om onder de knie te krijgen, maar als je eenmaal bezig bent en de sneltoetsen weet is het wel te doen!
Firebolt
13 jaren geleden
Mochten jullie een keer een partijtje willen doen met DOTP 2012 add me op steam firebolt87!
Victorvndoom
13 jaren geleden
victorvndoom op dotp 2012 speel wel niet online maar add mij maar, heb de expansie ook
Bassiuz
13 jaren geleden
Ik vind Cockatrice wel traag werken, of ligt dat aan mij? Workstation zit veel meer tempo in.
Eclavyrr
13 jaren geleden
Hmm ik speel DotP op de Xbox 360, nick is (1x raden) Eclavyrr
BasicB
13 jaren geleden
Ik zit ook via steam, nick is natuurlijk BasicB
magu
13 jaren geleden
psn user magu1983
feel free to invite
bazmagicmarty
10 jaren geleden
geen magic maar wel avonden lang plezier al: Card Wars Adventure Times in de App Store. Luchtige collectible card game voor 89 cent
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Ik zat het begin van dit topic te lezen en was bij de 10e post voor ik doorhad dat er een grafluchtje aan zat . Ik denk dat dit toch wel het record necro-en van een topic is hier op de Bazaar .
nielsvd
10 jaren geleden
Magic planes is een gratis app voor android. In de app zijn de meeste planes beschikbaar en heb je de mogelijkheid planes wel of niet te gebruiken. Ook zit er een planechase dobbelsteen ingebouwd. Erg leuk om planechase te leren kennen of spontaan een spelletje planechase mee te spelen
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1295575529
0.0198 seconds for 50 queries (194.37kb)
0.057 seconds to render