Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

De Magicgoden vinden dat je 100 euro verdient! Wat koop jij?

MagnusMagicus
8 jaren geleden
Hoi!

Ik was benieuwd (beetje met de december feestmaand in gedachten, maar hoeft niet perse) dat als je nu 100 euro zou krijgen om Magic of Magicartikelen mee te kopen, wat zou je dan kopen?

Daarbij hebben de goden twee regels:
1. Het moet op Bazaar of Magic te koop zijn (hoeft niet op voorraad)
2. Je mag er onder blijven, maar geen cent erboven gaan

Dit is puur en totaal voor de lol . Ik ben benieuwd, ik kan nog wel wat inspiratie gebruiken .

Tip: Op de Uitgebreid Zoeken pagina (linkje staat ook linksboven de searchbar) kun je onderaan ook prijzen selecteren.

Ik denk dat ik voor een Boosterbox Kaladesh zou gaan, of een Invoke Prejudice .
Klojet
8 jaren geleden
Mijn antwoord zou hier 3 maanden geleden op zijn geweest: Fatpacks, Boosters en meer toffe gesealde spullen. Echter was ik toen net begonnen in de hele Magic wereld.

Op het moment zijn we dus een paar maanden verder en weet ik wel beter. Het Magic kost klauwen vol met geld, en als je een beetje mee wilt doen met Modern moet daar ook flink in geïnvesteerd worden (wat ik opzich nog niet eens zo een ramp vind), met mijn 8-Whack en 8-Rack deck is het altijd gezellig, maar om de weg naar boven te volgen zou ik toch het Naya Burn deck als basis willen nemen en naar eigen smaak aanpassen. Echter zitten er cruiciale kaarten in als 4x de Goblin Guide dus hier zou ik er 3 van aanschaffen om de kosten grotendeels wat mee te drukken.

OF

Verder zou ik het ook nog wel willen investeren in een 2e Standard deck, en dan een deck bouwen rondom B/G Delirium en dan de kaarten investeren in [k]Grim Flayer|zen[/k] en/of zorgen dat ik 2x Kalitas, Traitor of Ghet en me laatste Chandra, Torch of Defiance compleet krijg, en die ook voor het andere deck kan gebruiken.

Mocht er geld over blijven, dan zou ik een toffe playmat van uitzoeken. Ik heb er 1, dus meer geld uitgeven is zonde, maar ze zijn wel erg handig en mooi. Zelf zou ik dan de Playmat Kaladesh: Combustible Gearhulk halen, of even wachten op wat de nieuwe arts gaan doen rondom Aether Revolt, want wat zien die arts rondom de boosters/ fatpacks/ Planewalkerdecks er toch ontzettend tof uit.
 bijgewerkt door Klojet 8 jaren geleden
Taacoo
8 jaren geleden
Ik wilde voor mezelf een FtV: Angels te kopen en de rest op te vullen met boosters of losse kaarten als Nevinyrral's Disk & Perilous Vault

Maar ik zit zelf over de 100 omdat Kaalia of the Vast op mijn verlang lijstje staat

Edit: Het wordt FtV: Angels & Life Counter
 bijgewerkt door Taacoo 8 jaren geleden
nederland439
8 jaren geleden
Ik zou gaan voor een boosterbox om lekker mee te draften, draften blijft toch de leukste variant van magic naar mijn mening.
Eclavyrr
8 jaren geleden
Hm, ik zou dan mijn PK Foglio collectie aan vullen met een Shahrazad en daarnaast zo'n prachtige Life Counter - Realms of Havoc: Dayoote erbij pakken!

of

Magic Art Book: The Art of Zendikar aanschaffen omdat ik deze van Innistrad al zo verdomd mooi vond en eigenlijk de gehele collectie ervan wil. Daarnaast zou ik dan Mishra's Factory bestellen voor collectie redenen
 bijgewerkt door Eclavyrr 8 jaren geleden
ma1k3l
8 jaren geleden
Twijfel tussen 2 dingen
of Planechase omdat planechase awesome is + Duels decks: nissa vs. ob nixilis

of gewoon een boosterbox + hoesjes om lekker te draften wat altijd leuk is
thewoodcutter
8 jaren geleden
Het commander deck Commander 2015: Seize Control
alsmede een drietal Gift Box Kaladesh (goede opbergruimte).
farden10
8 jaren geleden
Ik zou waarschijnlijk 3 kaarten kiezen voor mijn commanderdecks, namelijk: Doubling Season, Archangel of Thune en Avacyn, Angel of Hope. Deze kaarten wil ik al langere tijd hebben, maar ik vind ze eigenlijk te duur om aan te schaffen.
Dordledum
8 jaren geleden
Als ik een foil Urzatron setje koop ben ik er volgens mij precies.
Sunitram
8 jaren geleden
Ik zou de Goden zelf kopen, samen met een Karona, False God en ze dan vervolgens gebruiken als basis voor een Commander deck
goeth78
8 jaren geleden
Ik zou denk ik een mooie nieuwe speelmat kopen (Playmat Commander 2016: Atraxa, Praetors' Voice) en de sleeves van de nieuwe Commanders (Sleeves Commander 2016: Atraxa, Praetors' Voice). Beetje spijt dat ik daar reguliere sleeves voor heb besteld ....
FinlayDaG33k
8 jaren geleden
2x Gaming Box 4 Compartments Clear (13,90)
1x Playmat & Artwork Tube (6,95)
1x Playmat Solid Black OF Playmat Solid Light Blue OF Playmat Solid Pink (14,95)
3x Gaming Counters: Mana Mix (7,50)
2x Deck Protectors Solid Clear (50 stuks) (6,50)
2x Deck Protector Covers (50 stuks) (7,00)
2x Monster Storage Box 5000 (9,95) (19,90)
1x Duel Decks: Speed vs. Cunning (19,95)
1x Booster Eldritch Moon (2,95)
Totaal: 99,60

Waarom?
Nou:
- 2 deckboexx waar ongeveer 3 decks each (3 sleeved decks incl tokens en sideboard) inpassen voor transport ed. (ik ben zuinig op mijn kaarten!)
- 1 playmat tube omdat de playmat toch wel mee moet eh
- 1 playmat omdat mijn huidige nogal lastig mee te nemen is aangezien het ook mijn muismat is. + heeft een handtekening van Sjokz
Echter kon ik niet echt een leuke playmat hier vinden, dus dan maar ene zwarte, lichtblauwe of roze :3 (ik hou van felle kleurtjes, maar vuil zie je moeilijker op zwart)
- 3 zakjes met counters van verschillende kleuren, want je kan gewoon niet zonder counters toch???
- 2 Zakjes met protectors en 2 zakjes met covers, want ik wil mijn kaarten heel houden tijdens het spelen en bewaren in mijn (vrij) stoffe kamer.
- 2 5000 kaart storage boxen zodat ik mijn kaarten lekker op kleur kan sorteren.
- 1 Duel decks Speed Vs Cunning. Deze geef ik dan aan mijn vriendin omdat ze deze zo graag wilt.
- Een extra Eldritch Moon booster, want ik hou zo veel van boosters

Dit is eigenlijk iets wat ik op dit moment heel graag wil, maar geen geld voor heb.
Ik heb nog 40 cent over van de opdracht, en vroeg mij af of iemand nog leuke dingen weet op BoM voor die 40 cent?
 bijgewerkt door FinlayDaG33k 8 jaren geleden (Markdown ed. gefixed :D)
Reynaerd
8 jaren geleden
Goed, hier is mijn lijstje:

1x Commander 2013: Mind Seize: Dan heb ik mijn 2013 cycle compleet (€49,95);
1x Progenitus: De nodige commander voor mijn Superfriends edh deck (€11,20);
1x [k]Tezzeret the Seeker|mmb[/k]: Planeswalkes die ik nog nodig heb in edh (€7,80);
1x Ral Zarek: Ook deze Planeswalker heb ik nog nodig in edh (€8,20)
4x Pyreheart Wolf: Mijn favourite Magic-kaart, heb hem nog steeds niet (€3,20);
4x Wall of Omens: Deze muur zoek ik ook nog (€19,20);
1x Vorapede: Puur groen met mooie abilities (€2,20)
1x Wyluli Wolf: Wolfje (€0,80)
2x Wolf token: Een van de mooiste token die er is in Magic (€0,60)

Ik sta nu op €99,95. Die 5 cent kan ik vast nog wel ergens een keer gebruiken
 bijgewerkt door Reynaerd 8 jaren geleden
n4ppy
8 jaren geleden
Quote:
1 jaar geleden
Ik heb nog 40 cent over van de opdracht, en vroeg mij af of iemand nog leuke dingen weet op BoM voor die 40 cent?

Twee landjes
Jtpvdmark
8 jaren geleden
De rest van de kaarten kopen die ik nodig heb voor mijn deck
Waus
8 jaren geleden
Omdat ik Kaladesh Inventions spaar die speelbaar zijn in mijn EDH decks. Er zijn er 30 waarvan ik er 22 wil en er 19 van heb verzameld. Nog 3 die ik nodig heb en zou dus gaan voor Sword of Fire and Ice
Panoramix
8 jaren geleden
Ik zou het geld gebruiken om de missende kaarten te bestellen om mijn kaladesh edh prijsvraag in het echt na te bouwen.

Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1302795671
0.0175 seconds for 56 queries (206.07kb)
0.0441 seconds to render