Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Christmas Gift Chain!

Rody
3 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
De volgende keten in de chain is Rody

Ik heb niet gewacht op mijn kaarten anders duurt het zo lang voordat de chain verder kan, ik ga er vanuit dat het wel goed komt. De volgende is SceneFizza en ik heb een paar leuke kaartjes voor hem gevonden.
Justian2002
3 jaren geleden
Quote:
14 minuten geleden

Ik heb niet gewacht op mijn kaarten anders duurt het zo lang voordat de chain verder kan

dat was zeker een foutje van mijn kant... excuses dat ik de chain best lang heb stil gelegd hierdoor
Veekeren
3 jaren geleden
Op zich, voor de uiteindelijke levensduur van de chain, is het misschien niet heel erg als de snelheid niet 100% optimaal is Maar misschien moedigt het forumleden aan om wants-lists aan te vullen en up to date te houden Ik vind het in ieder geval tof om te zien dat de keten weer verder gaat!
Rody
3 jaren geleden
Quote:
3 uren geleden
Quote:
3 uren geleden

Ik heb niet gewacht op mijn kaarten anders duurt het zo lang voordat de chain verder kan

dat was zeker een foutje van mijn kant... excuses dat ik de chain best lang heb stil gelegd hierdoor

No worries, ik bedoelde alleen dat ik vertrouwen erin heb dat je kaarten aankomen en met de post van tegenwoordig in deze drukke tijd weet je nooit hoe lang zoiets duurt.
SceneFizza
3 jaren geleden
Dat is mooi Rody.

Op mijn beurt heb ik alvast een stapeltje gesorteerd om aan Coen333 te verzenden, hopelijk vind hij ook snel weer iemand.

Uiteraard ben ik benieuwd wat ik ga ontdekken in de mystery envelop van Rody. Ik hoop dat Coen333 van zijn wants gaat genieten.

Ik zal in ieder geval zorgen dat ik er nog een stukje over schrijf als ze binnen zijn.
Coen333
3 jaren geleden
Ik heb Left4Doner een bericht gestuurd of hij mee wilt doen. Ik heb een lijstje van kaarten uit zijn wants die ik ga opzoeken.

Ik kan niet wachten tot de zending van SceneFizza aan komt!
Coen333
3 jaren geleden
Hmmz, ik moet iemand anders vinden… mee bezig, komt goed.
Peanutbuttah
3 jaren geleden
Leuk idee, ik heb helaas nog geen tijd gehad om haves en wants toe te voegen.
Ik hoop dat jullie leuke kaartjes krijgen!
MitchDeBaas
3 jaren geleden
ik wil wel meedoen, maar ik heb nog geen wants of haves ingevult helaas. ik kan vanmiddag wel even wat wants aandrukken

EDIT: wants toegevoegd, BOMspot een beetje aangepast voor als je het niet weet
 bijgewerkt door MitchDeBaas 3 jaren geleden
SceneFizza
3 jaren geleden
Quote:
20 uren geleden

Ik ook niet.
Post gaat denk ik iets trager door de kerst drukte, want hij is maandag voor 1700 in de bus gegaan.
Gijsneus
3 jaren geleden
Ik zou ook nog wel iemand blij willen maken deze week met een Kerstcadeautje. Stuur even je adres en dan maak ik vanavond een envelopje klaar. Kom maar op :-)
MitchDeBaas
3 jaren geleden
Quote:
1 minuut geleden
Ik zou ook nog wel iemand blij willen maken deze week met een Kerstcadeautje. Stuur even je adres en dan maak ik vanavond een envelopje klaar. Kom maar op :-)

haha tegen wie is dit??
ik wil wel een cadeautje
SceneFizza
3 jaren geleden
Wauw,

Hier de trotse eigenaar van 3 hele hele mooie mogelijkheden om een deck nog beter te kunnen maken dan ik vanmorgen wist.

Na eerdere vergeefse pogingen om de volgende kaarten uit de double masters en commander legends boosterboxen te kunnen trekken, kwamen deze beauties op mijn wants lijst te staan.

Kerstman Rody vond een manier om deze toch bij me te krijgen.

Culling Dais bleek als enige uncommon niet in mijn boosters te zitten, daar wist Rody iets aan te doen. Ook Mazirek, Kraul Death Priest kwam zich niet melden bij alle overigens heerlijke rares die dit wel deden, ook daar had Rody een oplossing voor.

Na vele draftsessies, eind vorig en begin dit jaar en kort geleden, bleef Reyhan, Last of the Abzan de opvallende afwezige.
Dit heeft Rody in een gift-chainde handomdraai te niet gedaan.
Super blij mee! Mijn dank is groot.
Justian2002
3 jaren geleden
Quote:
4 uren geleden
Quote:
1 dag geleden

Ik ook niet.
Post gaat denk ik iets trager door de kerst drukte, want hij is maandag voor 1700 in de bus gegaan.

Mijn deel is ook nog onderweg, blijkbaar. De post is echt drama de laatste weken
Gijsneus
3 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Quote:
3 uren geleden

haha tegen wie is dit??
ik wil wel een cadeautje

Tegen wie er maar wil. Heb nog geen adres gezien in mijn inbox...
SceneFizza
3 jaren geleden
Quote:
4 uren geleden
Quote:
7 uren geleden
Quote:
7 uren geleden

haha tegen wie is dit??
ik wil wel een cadeautje

Tegen wie er maar wil. Heb nog geen adres gezien in mijn inbox...

Echt onbeschoft dat er gewoon niemand een kado wil accepteren. Foei!
MitchDeBaas
3 jaren geleden
haha ik heb hem geclaied
ik wil ook nog wel wat naar iemand turen hoor, dan is de cirkel weer rond, ik heb alleen geen idee waar we zjn in de chain, iemand een idee?
Coen333
3 jaren geleden
Ik ben nog steeds zoekende, heb Gijsneus een bericht gestuurd.

Ik heb de kaarten en het leuke briefje van SceneFizza binnen, o.a. Vito, Thorn of the Dusk Rose die mooi in mijn in aanbouw zijnde lifelink deck past!

Dank!
MitchDeBaas
3 jaren geleden
ja als Coen333 iets naar Gijsneus stuurt dan kan ik de chain weer oppakken, en dan wordt het of een nieuw iemand of naar MarcelN denkik?
Gijsneus
3 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
haha ik heb hem geclaied
ik wil ook nog wel wat naar iemand turen hoor, dan is de cirkel weer rond, ik heb alleen geen idee waar we zjn in de chain, iemand een idee?

Jij en nog 3 anderen hoor :-) Gisteren een eerste pakketje gemaakt en vanavond nog 3 pakketjes. En niet iedereen vraagt het voor zichtzelf, de Kerstgedachte is bij veel Bommers springlevend.

Blijf vooral adressen doorgeven, ik verstuur graag kaarten.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1902681097
0.0135 seconds for 38 queries (102.52kb)
0.301 seconds to render