Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

BYC 216: Persistent petitioners!

TheRobinros
1 jaar geleden
Quote:
9 uren geleden
Het jammere aan kaarten waarvan je er zo veel in je deck mag hebben als je maar wilt, vind ik dat je vrijwel altijd er zoveel mogelijk in je deck wilt stoppen. Daarom van mij een poging om een mix van kaarten te laten spelen, maar wel de tekst 'A deck can have any number of cards named ' te hebben.

Out of Control
Sorcery -
Reveal the top 4 cards of your library. Cast all revealed cards named 'Out of Control' without paying their mana costs and put the rest in your graveyard. Then deal 2 damage to any player for each non-land card put into your graveyard this way and 1 damage to you for each card named 'Out of Control' in your graveyard.

A deck can have any number of cards named 'Out of Control'.

Ik wil graag een deck met 20 landjes en 40 keer deze kaart. Dat de eerste geen of weinig damage doet, helemaal prima
Jeff
1 jaar geleden
Quote:
9 uren geleden
Quote:
18 uren geleden
Het jammere aan kaarten waarvan je er zo veel in je deck mag hebben als je maar wilt, vind ik dat je vrijwel altijd er zoveel mogelijk in je deck wilt stoppen. Daarom van mij een poging om een mix van kaarten te laten spelen, maar wel de tekst 'A deck can have any number of cards named ' te hebben.

Out of Control
Sorcery -
Reveal the top 4 cards of your library. Cast all revealed cards named 'Out of Control' without paying their mana costs and put the rest in your graveyard. Then deal 2 damage to any player for each non-land card put into your graveyard this way and 1 damage to you for each card named 'Out of Control' in your graveyard.

Ik wil graag een deck met 20 landjes en 40 keer deze kaart. Dat de eerste geen of weinig damage doet, helemaal prima

Dan neem je alleen zelf damage?
BluezamX
1 jaar geleden
Quote:
1 uur geleden
Quote:
10 uren geleden
Quote:
20 uren geleden

Out of Control
Sorcery -

De verwoording is daar momenteel wat verwarrend in. Als je de gerevealde OOC cast, gaan ze naar je graveyard. Ik dacht ook dat de gerevealde OOC, na het resolven, zouden tellen voor de damage op je opponents.
Jeff
1 jaar geleden
Quote:
16 minuten geleden
Quote:
1 uur geleden
Quote:
11 uren geleden
Quote:
20 uren geleden

Out of Control
Sorcery -

De verwoording is daar momenteel wat verwarrend in. Als je de gerevealde OOC cast, gaan ze naar je graveyard. Ik dacht ook dat de gerevealde OOC, na het resolven, zouden tellen voor de damage op je opponents.

De gerevealde OOC's die je cast, liggen nog op de stack op dat moment. Zelfs als ze wel eerder zouden resolven en naar de graveyard gaan (wat in de spelregels van MTG niet eens kan!) zijn ze niet 'put into the graveyard this way'.
TheRobinros
1 jaar geleden
Quote:
3 uren geleden
Quote:
12 uren geleden
Quote:
21 uren geleden

Out of Control
Sorcery -

Juist, ik had hem echt vijf keer gelezen en dacht "Hè, dan zijn non-OOC-kaarten idd beter om te hitten, maar ga je nog steeds makkelijk lethal damage doen als je ze chaint, wat mis ik?"
Missende dat die tweede optie damage op jezelf doet. Niets gezegd
marcoboth
1 jaar geleden
Sticky Notes
Instant
Scry X, where X is one plus the number of cards named Sticky Notes in your graveyard.
Draw a card.
A deck can have any number of cards named Sticky Notes.
Eclavyrr
1 jaar geleden
Wasted Land

Land - Waste

Wasted Land enters tapped.
: Add
Sacrifice Wasted Land: add for each Wasted Land you control.
A deck can run any number of cards named Wasted Land.

btw vanaf de volgende set wordt enters the battlefield vervangen door enters, dus ik heb alvast die templating aangehouden.
 bijgewerkt door Eclavyrr 1 jaar geleden
Lavinius
1 jaar geleden
Deadline day allemaal !
Naut19280
1 jaar geleden
Spreading Wildfire

Sorcery
Deal 3 damage to X targets, where X is the number of cards named Spreading Wildfire in your graveyard. If X is more than the amount of legal targets, target the hoghest amount of legal targets possible.

If 10 or more targets were damaged this way, exile all cards named Spreading Wildfire from your graveyard, and deal 20 damage to up to one target.

A deck can have any number of cards named Spreading Wildfires.
 bijgewerkt door Naut19280 1 jaar geleden
dcgardulf
1 jaar geleden
Storm engine

Artifact
: Return storm engine to it's owners hand.

A deck can have up to 10 cards names Storm engine.

Idee erachter is dat je je storm count kan opstarten, en later in de game kan je het weer terughalen om het nog een keer te proberen.
bartist
1 jaar geleden
Citywalls
creature - Wall
Defender

Tap four creatures with defender: target creature gains indestructible until end of turn

Tap eight creatures with defender: creatures you control gain hexproof and indestructible until end of turn.

A deck can have any number of cards named Citywalls.
A wall can protect a individual, a city can protect a community - Arcades
0/3
Lavinius
1 jaar geleden
Judging komt eraan!
 bijgewerkt door Lavinius 1 jaar geleden
Lavinius
1 jaar geleden
Ziehier

BluezamX met Archer of the Sands
Dit is een gaaf design! Ik ben persoonlijk een groot fan van skeletons, maar er is helaas nog niet veel mee te maken. Deze kaart zou daar immens veel mee helpen. Hij lijkt me erg balanced, want deserts zijn niet bijzonder sterk in se. Ik zie alleen niet echt waarom je van deze kaart er unlimited zou mogen in je deck, aangezien hij niets doet wanneer er meer skeletons of Archer of the Sands liggen.

Cobaltius met Snowball
Deze kaart vind ik wel best leuk, nu hij rebalanced is. De ability om een creature van combat te halen is best sterk, en je moet hem zelfs niet untappen! De tweede ability is misschien nog wat zwakjes, maar met voldoende support kan hij toch behoorlijk impactvol zijn.

Justian2002 met Dead End
Ik zie niet echt hoe deze kaart werkt, aangezien adventure voorheen nog nooit met noncreatures ging. I suppose dat het wel werkt zo. Ik vind het idee echt heel cool! Een underpowered sorcery, maar je kan hem gratis spelen uit exile. Hier valt vast wel wat mee te doen. Maar ik vraag me af waarom je hier any number van zou willen hebben?

maus met Ragavan's monkey business
Ik begrijp niet zo heel goed wat de monkey emblem is. Heeft hij geen inherente abilities? Bedoel je met suspend misschien vanishing ? Daar van uit gaande, is deze kaart ook wel leuk. Ik weet niet of het mathematisch echt mogelijk is om het spel te winnen, maar de abilities zijn best cool en het is heel duidelijk dat dit een Rat Colony - achtige kaart is.

Daedalon met Pack tactics
Dit is een hele coole kaart om mee te brewen; je mag er niet te veel en niet te weinig van ingooien. Hij ziet er echt best balanced uit voor een rare, maar ik vrees dat als het een rare is deze best wel prijzig kan worden wanneer iedereen er minimaal 12 van nodig heeft. Ja, ik kan hier weinig op opmerken!

TheRobinros met Unconventional Healing
Ik kan echt niet goed inschatten of dit een dud of een broken card is. Volgens mij zou hij moeten worden geprint om het zeker te weten
Een leuk design met de ripple, en hij heeft een beetje een AOTSS-gevoel. I like it!

Luctor met Infectious Bug
Ooh, een kruising tussen The Millennium Calendar en Scute Swarm (ish)! Hier heb je wel wat support voor nodig, maar dan kan je wel efficiënt winnen. Het zal zorgen voor heel interessante deck building!

Jeff met Out of Control
Dit is een heel gaaf design, en het lijkt me ook behoorlijk sterk. Als je hiervan maar enkele in je deck gooit, kan je voor 4 mana toch gemakkelijk 8 damage divided among players doen. Lijkt me ook best goed in burn. Misschien als je er de juiste hoeveelheid indoet, is het 4 mana win the game. Da's misschien wat sterk, maar ik vind het een hele coole poging om dit soort kaarten wat te balancen.

Left4Doner met Ghor-clan goblin
Dit is best wel cool, aangezien je goed moet balancen hoeveel je er in je deck gooit. Ik heb weinig op deze kaart aan te merken eerlijk gezegd, een simpel en net kaartje.

marcoboth met Sticky Notes
Deze kaart is wel best grappig. Lijkt me ook behoorlijk balanced. Ik weet alleen niet hoe nuttig de scry gaat zijn als je zoveel sticky notes speelt. Het is sowieso erg interessant.

Eclavyrr met Wasted land
Volgens mij is deze kaart zeer broken! Dit is een turn 5 Emrakul, the Aeons Torn, en je moet enkel je land drops aanhouden. Ik vind het wel zeker een interessant idee, maar het zou een rebalancing nodig hebben denk ik.

Naut19280 met Spreading wildfire
Deze kaart is echt behoorlijk sterk, maar de verplichte targets kan wel best relevant zijn. Ik denk dat dit een kaart is die je moet spelen voor je echt weet hoe goed dit is, maar in vind het alleszins best wel cool qua idee.

dcgardulf met Storm engine
Dit is een heel cool idee, maar ik ben vrij zeker dat storm decks op een goedkopere manier hun storm count kunnen beginnen. In andere decks, zoals misschien Urza, Lord High Artificer decks, zou deze het wel goed kunnen doen icm Vedalken Archmage en dergelijke.

bartist met City Walls
Deze kaart heeft heel wat weg van Persistent Petitioners! Ik vind hem ook behoorlijk balanced, en hij lijkt wel sterk als support card in EDH (bijv in Arcades, the Strategist decks natuurlijk). Ik heb wel het gevoel dat deze behoorlijk gebalanceerd gedesigned is.

Honorable mention:
Justian2002 met Dead End

En dan nu de top 3:

Op de derde plaats: Cobaltius met Snowball

Op stek 2 staat bartist met City Walls

En de winnaar is... Daedalon met Pack Tactics ! Proficiat, jij mag de volgende BYC hosten!
Cobaltius
1 jaar geleden
Ik ben erg blij met mijn derde plaats . Nog erg bedankt aan BluezamX voor de hulp/feedback.

En natuurlijk ook nog gefeliciteerd aan de winnaar en bedankt Lavinius voor het judgen!
BluezamX
1 jaar geleden
Ah, dat is hele goeie feedback. Ik heb niet bij de onderlinge synergy stilgestaan, alleen bij het concept om een Skeleton aggro strategie te kunnen maken.
In ieder geval een leuk thema, en felicitaties aan de winnaar!
Luctor
1 jaar geleden
Bedankt voor het judgen en gefeliciteerd aan de winnaar.
Daedalon
1 jaar geleden
oh crap xD had eerlijk gezegt niet verwacht te scoren ermee, cheers voor t judgen, Lavinius, maar ik denk dat ik de eer van een nieuwe BYC hosten aan Bartist wil geven, aangezien ik de BYC 2 topic terug heb gedaan, jij cool ermee?
 bijgewerkt door Daedalon 1 jaar geleden
Justian2002
1 jaar geleden
Adventures zijn wel al eerder in een noncreature gebruikt
Kijk maar naar Monster Manual

En waarom je er meerdere van wilt? Sommige decks willen zo veel mogelijk kaarten drawen of zelf dingen saccen! Een Morska, Undersea Sleuth is een leuk voorbeeld, of Senator Peacock

Maar weet je, Honerable Mention vind ik ook leuk genoeg
 bijgewerkt door Justian2002 1 jaar geleden
Lavinius
1 jaar geleden
@Justian2002: juist, je hebt gelijk, er zijn inderdaad al noncreature adventures gemaakt. Forgive me

@Daedalon: is prima voor mij!
bartist
1 jaar geleden
Dan neem ik bij deze de jurerings-eer aan! Alsnog gefeliciteerd Daedalon met de winst, en Lavinius voor het organiseren en beoordelen!

Ik zal vandaag nog een nieuwe ByC online zetten.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 34 posts
  • Laatste post bartist 1 jaar geleden
  • Gemaakt door Lavinius 1 jaar geleden

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1400679858
0.0143 seconds for 48 queries (190.37kb)
0.0376 seconds to render