Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Build your Card 203: Typo?

MarcelN
1 jaar geleden
Hannibalize

Sorcery

Choose two target creatures controlled by the same player. Exile one of those creatures and put two +1/+1 counters on the other, it loses all types and abilities and becomes a green Elephant creature with Mountainwalk for the rest of the game.

Toot!

Ref.: Cannibalize
bartist
1 jaar geleden
Su-Shi
Artifact Creature - Food Fish Construct

, , sacrifice Su-Shi: You gain 4 life.

When Su-shi dies, you may pay . If you do, add 10

Among the flawed copies some were succesfull in being very tasty
4/4

van: Su-Chi. Chi betekent 4, en shi betekent 10 (in chinees), vandaar dat er zo veel mana gemaakt wordt. De specifieke cost om zo veel mana te krijgen is om de kracht in de hand te houden.
Enige twijfel of ik bij de food 4 levens te doen (want Su & Chi), of de traditionele 3 levens te houden.
BluezamX
1 jaar geleden
Heliod, God of the Bun

Legendary Enchantment Creature - God

Indestructible

As long as you control less than 5 Food tokens, Heliod isn't a creature.

Creatures you control have Devour Food 2. (As it enters the battlefield, you may sacrifice any number of Food. That creature enters the battlefield with twice that many +1/+1 counters on it.)

: Create a Food token.

4/6

---

Origineel: Heliod, God of the Sun

Misschien moet het zijn "Creature spells you cast have Devour Food" maar je snapt vast hoe het hoort te werken
Jeff
1 jaar geleden
Origineel: Hot Soup

Not Soup
Artifact - Equipment
Equipped creature must be blocked if able.
Whever equipped creature is dealt damage, untap it.
Equip

Water with a tinge of lemon. Refreshing!
Cobaltius
1 jaar geleden
OG: Reckless Fireweaver

Reckless Firebeaver
Creature — Elemental Beaver

Whenever a wall enters the battlefield under your control, Reckless Firebeaver deals 1 damage to each opponent.

Damm, that burns.

1/3
 bijgewerkt door Cobaltius 1 jaar geleden
BluezamX
1 jaar geleden
Iedereen heeft tegelijk inspiratie
offspring
1 jaar geleden
Hahaha ik was op basis van de post title benieuwd naar wat de challenge was en ik vind al deze kaarten echt f*cking hilarisch. Hardop lachen, keep up the good work. Dit is heerlijk.
maus
1 jaar geleden
Dit is weer zo een BYC dat je wel 5 kaarten in wilt sturen. Geweldig thema Eclavyrr!!
Mango
1 jaar geleden
Origineel: Bar the Door

Bar the Doors
Instant
Creatures you control get +1/+3 and gain lifelink until end of turn.

Jim Morrison? Sorry man, you are no longer welcome here.
 bijgewerkt door Mango 1 jaar geleden
Eclavyrr
1 jaar geleden
Nog twee dagjes te gaan, wie maakt er nog een mooie!
Lavinius
1 jaar geleden
Veel plezier met Judgen Eclavyrr!
Eclavyrr
1 jaar geleden
Ik moet hier even tijd voor maken, zit privé even wat lastig op dit moment
Eclavyrr
1 jaar geleden
Ik zal dit weekend judgen. Door prive omstandigheden heb ik doordeweeks niet de tijd of de gummibeertjes om hier de aandacht aan te geven die het verdient
Lavinius
1 jaar geleden
Neem gerust alle tijd
Eclavyrr
1 jaar geleden
Veel mooie inzendingen, en de nodige maakten me hard op aan het lachen, iets wat ik wel even kon gebruiken.
Ik ga helaas niet alle kaarten behandelen, maar wel wil ik de drie eruit pikken die mij het meest aanspraken.

maus Declaration of Naughty
Wat kan ik hierover zeggen, soms is een letter een wereld van verschil. De ability is goed afgestemd op de nieuwe kaarte n doet de oude eer aan, en de hint naar een nieuwe artwork is mooi meegepakt. Het idee om flash te geven door 'stickers' te verwijderen is mooi gevonden en leuk om die mechanic terug te zien in een BYC die er prima bij past.

Cobaltius Reckless Firebeaver
Heel goed gevonden, en een mooie adaptatie waarin de originele kaart nog goed te herkennen is. Qua flavortekst, ability, naam en P/T alles mooi op elkaar afgestemd.

MarcelN Hannibalize
Ik dacht eerst dat het een Silence of the Lambs -achtige kaart ging zijn, maar toen ik verder las vond ik hem zo briljant dat deze in mijn top 3 moest belanden. Het idee om een kaart in een olifant (of iets anders te veranderen) is natuurlijk niets nieuws maar het feit dat deze kaart met niet alleen aan Hannibal Lecter deed denken maar dat het daarnaast prima aansluit op de gehele flavor is win-win.

Er is uiteraard maar 1 winnaar mogelijk en het was voor mij moeilijk om er maar één uit te pikken. De top drie lag zo dicht bij elkaar dat ik moeite had om de winnaar te bepalen.

Maar die is er wel, en met trost presenteer ik als winnaar

Cobaltius Reckless Firebeaver

deze bracht me het hardst aan het lachen, en ik vond hem erg mooi in elkaar gezet.

Gefeliciteerd! Jij mag de volgende BYC hosten!
 bijgewerkt door Eclavyrr 1 jaar geleden
Lavinius
1 jaar geleden
Gefeliciteerd, en veel plezier met het hosten! Ook bedankt Eclavyrr voor het judgen!
bartist
1 jaar geleden
Hulde aan de winnaar!!
Eclavyrr, bedankt voor je tijd en voor de judgement
maus
1 jaar geleden
Heuhh podium plaats! Bedankt voor het hosten en op naar de volgende
Left4Doner
1 jaar geleden
Gefeliciteerd Cobaltius
Cobaltius
1 jaar geleden
Heel erg bedankt.

De flavourtext was een idee van mijn broer, dus ik moet hem ook nog bedanken. Natuurlijk ook nog gefeliciteerd aan de rest van de top drie.

Ik zal snel de volgende BYC maken.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 31 posts
  • Laatste post Cobaltius 1 jaar geleden
  • Gemaakt door Eclavyrr 1 jaar geleden

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1890254803
0.013 seconds for 44 queries (188.89kb)
0.1379 seconds to render