Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Hoi ik ben Sjoerd,

Slagas
10 jaren geleden
Hoi ik ben Sjoerd, ik ben 21 en woon in Delft. Op de lagere school heb ik zoals bijna iedereen in mijn klas Pokémon kaarten gespaard, en laten we het maar op sparen houden want er werd nooit mee gespeeld (vooral omdat niemand wist hoe dat moest ). Daarna ben ik lekker met de rest meegelopen en ben ik braaf Yu-Ghi-Oh! gaan sparen, wat wederom weer erg weinig echt gespeeld werd en meer als een soort status symbool gold, Gelukkig raakte ik rond deze tijd ook bevriend met wat andere mensen en die hebben mij toen Magic uitgelegd dit heb ik toen even gespeeld, omdat ik er misschien en net iets te jong voor was en omdat mijn budget niet geheel toereikend was raakte ik er na een tijdje op uitgekeken en raakte mijn collectie kaarten in onbruik ergens in een doosje achter in een kast. Vrij recent heb begon mijn broer(tje) over Magic en toen ben ik eens gaan zoeken of ik ze nog had, we hebben toen een potje gespeeld samen en kwamen er beiden achter dat we het spel gewoon best wel heel erg leuk vinden. Dus ben ik een beetje in het diepe gesprongen en heb ik op een bekende tweedehands verkoop site twee schoenen dozen met common en uncommon kaarten gekocht, en ik ben nu dus bezig met het (her)leren van Magic. Momenteel moet ik nog mijn eerste echte bruikbare deck
modern
wenie
door Slagas3 jaren geleden
in elkaar draaien maar dit wil helaas niet echt lukken ik hoop nu een beetje dat er iemand is die mij misschien even een paar pointers wil geven want hoewel ik de basis wel enigszins begrijp heb ik het idee dat de diepere nuances mij tot dusver totaal ontgaan .
Waus
10 jaren geleden
Hoi, ik ben ook Sjoerd! Welkom
LegoRobster
10 jaren geleden
Hey Sjoerd, ik heb wat commentaar bij je deck gezet. Veel succes met het aanpassen ervan, en uiteraard veel plezier gewenst met het (her)oppakken van Magic! Wellicht zie ik je nog wel een keer bij de winkel! FNMs zijn echt een aanrader.
carlovdm
10 jaren geleden
Welkom en veel Magic-plezier!
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Sjoerd, van harte welkom op het forum van Bazaar of Magic! Je woont in de beste stad voor dit forum, dus kom vooral langs in de Winkel .

Ik kan je ook aanraden om eens langs te komen voor een FNM voor een Boosterdraft, dat levert vrienden, kaarten en kennis op .
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1895071689
0.0105 seconds for 31 queries (68.18kb)
0.0322 seconds to render