Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Hi! My name is What? My name is Who? My name is Frank

FrankJJV
2 jaren geleden
Hi all,

Ik ben Frank en ben sinds een klein jaar weer Magic aan het spelen nadat ik ruim 20 jaar niet gespeeld had. Ik heb van 1997-1999 veel gespeeld en daarna tot medio 2021 niet meer. Eind 2021 gaf ik iemand (vader van een vriendje van mijn kinderen) een rondleiding door ons huis en die sloeg aan op mijn MTG verzameling. Hij zat in een speelgroep in de buurt en vroeg of ik ook niet een keer wilde aansluiten. Zo gezegd zo gedaan en ik was gelijk weer hooked. Wel was er veel veranderd (zoals bijvoorbeeld de stack rules en formats waarin je kunt spelen), maar ik ben langzamerhand mijn kennis achterstand aan het in het inlopen.

Bij voorkeur speel ik fysiek (speelgroep of events bij BoM), maar Arena is vanuit praktisch oogpunt ook interessant.

Groeten en wie weet tot bij BoM,
Frank
Blasty
2 jaren geleden
Hoi Frank,

Welkom op het forum en veel plezier met je her-ontdekkingsreis door 20 jaar Magic

Al je vragen kan je hier kwijt, we helpen je graag!
Justian2002
2 jaren geleden
Welkom (terug)!
Rody
2 jaren geleden
Welkom terug en welkom op het forum !
Lavinius
2 jaren geleden
Welkom hier bij de bazaar!
offspring
2 jaren geleden
Heerlijk om je hobby zo te herontdekken! Veel plezier weer en welkom op het forum!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 6 posts
  • Laatste post offspring 2 jaren geleden
  • Gemaakt door FrankJJV 2 jaren geleden

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1713762180
0.0096 seconds for 33 queries (90.56kb)
0.0855 seconds to render