Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

HELP MTG Noob!

MTGJop
9 jaren geleden
Ik heb gister mijn eerste kennismaking met MTG gehad, en ik ben nu van plan mijn eigen deck te kopen.
Welk deck raden jullie aan? Ik heb geen al te hoog budget.

Alvast bedankt.

Gr. Jop
Pixie
9 jaren geleden
Hallo Jop,

Welkom in het magische wereldje van magic....
Als ik jou was zou ik voor een intro deck gaan..
Je kan kiezen welke kleur(en) je leuk lijkt
en er zitten ook de regels in..
Bovendien zitten er 2 boosters in waar je mogelijk nog wel een kaart bij zit die je graag in je deck wil verwerken..
 bijgewerkt door Pixie 9 jaren geleden
MTGJop
9 jaren geleden
Thnx voor de reactie Pixie,

Ik heb gister met rood en groen gespeeld en dat beviel me wel. Welke intro pack zou je me dan kunnen aanraden?

mvg.
Taacoo
9 jaren geleden
Ligt aan de serie. Het is slim om te kijken welke stijl bij welke kleur past. Elke kleur heeft zo zijn eigen manier van spelen.
Ik ben een groot fan van zwart/wit of zwart/groen.

Ik zou kijken of er een winkel in de buurt is waar ze Magic kaarten verkopen. Dan kan je de sets in je handen nemen en kijken
beany
9 jaren geleden
en je kan meerdere dingen doen met de zelfde kleur
check vooral alle intro decks maar kijk ook naar budget decks op de bazaar
MTGJop
9 jaren geleden
Wat denken jullie van deze Intro Pack Battle for Zendikar - Zendikar's Rage ?

Bedankt voor alle snelle reacties trouwens!
beany
9 jaren geleden
het gaat er vooral om wat jij er van vind
intro packs zijn niet super sterk
maar bedoeld als starters materiaal en om inzicht te geven voor de mechanics als de set uit is
vind jij de abilities/win con in dat deck leuk dan kan je die kopen
of zelfs een budget deck maken met dat soort kaarten
MTGJop
9 jaren geleden
Oke thnx!
Taacoo
9 jaren geleden
Wat beany zegt, Het gaat er tenslotte om wat jij leuk vind om mee te spelen. Met de intro decks win je geen toernooien maar ze zijn wel solid genoeg om te kunnen winnen
MTGJop
9 jaren geleden
Ben ook nog niet van plan om toernooien te gaan spelen, alleen tegen vrienden.
WizardGarm
9 jaren geleden
Je kunt ook voor de Deckbuilder's Toolkit gaan als je wat meer variatie wil naast een Intro Pack of in plaats van. Wel is het zo dat dit geen kant en klaar deck is, maar wellicht kunnen je vrienden je helpen een deck te bouwen van deze kaarten.
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Hoi Jop! Tof dat je ook Magic bent gaan spelen!

Ik zou absoluut beginnen met een Intro Pack Oath of the Gatewatch of een Intro Pack Battle for Zendikar of een Intro Pack Magic Origins.

Welke kaarten in welke decks zitten kun je zien als je in een van de linkjes op het deck klikt. In het commentaar eronder staan decklijsten. Als je bij een decklijst bent kun je rechtsboven de kaartweergave de deckweergave aanpassen, dan kun je in 1x alle kaarten zien.

Kies vooral degene die jou het leukste lijkt. Maak je geen zorgen over hoe sterk ze zijn, je gaat ze toch aanpassen . De Deck Builer's Toolkits die Blasty hierboven heeft gelinkt zijn ook nuttig. Dan heb je niet meteen een compleet deck, maar heb je wel een mooie start om zelf te klussen.

Veel plezier, en als je vragen hebt: stel ze! We helpen je graag, ook met alle beginnersvragen! We hebben een zeer uitgebreide Magic Helpdesk (die staat ook in het menu aan de rechterkant) die je verder kan helpen.

Welkom op de Bazaar en welkom bij Magic!
MTGJop
9 jaren geleden
Super bedankt voor de antwoorden!

Echt tof van jullie!

Ik zal het laten weten als ik er een heb gekocht!

Jop
Taacoo
9 jaren geleden
Waar woon/speel je jop? Misschien zijn er zelfs mensen in de buurt die je willen en kunnen helpen
MTGJop
9 jaren geleden
Zuid-Holland, Hoeksche waard. Ik heb wel een paar vrienden die het spelen maar die zijn ook redelijk nieuw.
Taacoo
9 jaren geleden
Ik woon zelf in brielle. Misschien wil je een x afspreken. Ook met je vrienden de bij. Ik weet niet hoe groot hun kennis op het moment maar misschien kan ik dan wat dingen uitleggen en een paar potjes spelen
robertvdpoel
9 jaren geleden
Ik heb zelf ook recent een deckbuilders toolkit van Origins gekocht om weer mee te beginnen. De kaarten zijn in de toolkit al ingedeeld in bepaalde combinaties als voorstel voor een deck. Dit is niet duidelijk aangegeven, maar dat is de reden dat alles door elkaar lijkt te zitten. Dit is dus niet random, maar een startpunt. Je hoeft dus niet helemaal van scratch te beginnen. Ik kwam daar pas achter toen ik alles al had uitgesorteerd
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1126455699
0.0116 seconds for 37 queries (105.12kb)
0.0383 seconds to render