Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Even voorstellen: Robert van der Poel

robertvdpoel
9 jaren geleden
Hoi iedereen,

Ik ben Robert, ben 33 jaar en kom uit Vlaardingen. Ik ben getrouwd en heb 2 dochters (7 en 10).

Na een lange tijd (Ice Age en Mirage waren de laatste expansions die ik heb gespeeld) heb ik de weg terug gevonden naar MtG. Helaas heb ik in mijn jeugdige naiviteit al mijn kaarten verkocht, maar met de prerelease van Oath of the Gatewatch en een Deckbuilders Toolkit van Origins hoop ik weer een goede start te hebben gemaakt.

Naast Magic herbeginneling ben ik muzikant (bassist) en fervent lezer (waaronder fantasy uiteraard).

Ik ga proberen met enige regelmaat aan te schuiven bij de FNM en ik hoop jullie daar te ontmoeten!
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Hoi Robert! Wat cool om te horen dat je na 20 jaar weer opnieuw bent begonnen . Je bent al langer gestopt dan zelfs ik al speel .

Goed om te horen ook dat je je op de Prerelease goed vermaakt hebt!

Veel plezier met decks bouwen, kaarten lezen, spelen en FNMen . Als je vragen hebt, beginners of gevorderd, casual of Standard, Limited of Commander, maakt niet uit! We helpen je graag verder. Je hebt nog 20 jaar in te halen .
hallowman3
9 jaren geleden
Hey Robert, welkom op de BoM.
Blasty
9 jaren geleden
Welkom terug Robert, en have fun op het forum!
carlovdm
9 jaren geleden
Welkom en goed dat je het weer opgepakt hebt!
Dordledum
9 jaren geleden
welkom terug!
Pixie
9 jaren geleden
Welkom Robert
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 7 posts
  • Laatste post Pixie 9 jaren geleden
  • Gemaakt door robertvdpoel 9 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1163885315
0.0095 seconds for 35 queries (93.65kb)
0.0305 seconds to render