Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Kan iemand enige helderheid geven omtrent de huidige levertijd? Ik vind hiertoe geen duidelijkheid op de site.
Ik begrijp dat men het druk heeft met een verhuizing maar ik zou toch ook graag weten wanneer ik mijn pakket mag ontvangen. Afgelopen zondag heb ik het besteld en had toch wel gehoopt dat het onderhand verzonden zou zijn, maar vooralsnog is er geen statusupdate.
We verwachten in de loop van deze week weer zonder vertraging te kunnen leveren. Als je nog een uitstaande bestelling hebt en er zijn geen verdere bijzonderheden met je bestelling, dan kan je er van uit gaan dat die deze week nog verzonden wordt!
We verwachten in de loop van deze week weer zonder vertraging te kunnen leveren. Als je nog een uitstaande bestelling hebt en er zijn geen verdere bijzonderheden met je bestelling, dan kan je er van uit gaan dat die deze week nog verzonden wordt!
Ik heb eerder al 50+ bestellingen zonder enige vertraging ontvangen dus deze logische vertragingen kan ik nu wel door de vingers zien.
Al ben ik geen geduldig mens haha