Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Vriendin gezocht om magic mee te spelen

Paulspaan
9 maanden geleden
Hallo allemaal, mijn naam is Paul, ik ben al lange tijd magic speler, en nu ben ik op zoek naar een vriendin/maatje/partner die het liefste ook magic speelt. Als je meer van mij wilt weten kan je contact met me opnemen op paulspaanmail@gmail.com of op instagram (paul spaan, waar ook wat foto's van mij op staan). Graag kom ik in contact met magic dames. Graag hoor ik van je, groetjes,

Paul
Veekeren
9 maanden geleden
Het moet niet gekker worden, het Bazaar forum als datingplatform. Succes met het managen van alle reacties!
TheRobinros
9 maanden geleden
Er zijn in totaal 19 Humans met Partner, die niet ge"partner with X"ed zijn. Ik zou iets proberen op je Tinder Wall, meer kans
piano
9 maanden geleden
Ik heb gehoord dat op de BoM Discord een hoop dames zitten. Misschien daar even proberen?
Cassefras
9 maanden geleden
Quote:
1 dag geleden
Er zijn in totaal 19 Humans met Partner, die niet ge"partner with X"ed zijn. Ik zou iets proberen op je Tinder Wall, meer kans

Oke, this made me giggle.
Naut19280
9 maanden geleden
Tevesh Szat, Doom of Fools is ook nog single
SceneFizza
9 maanden geleden
Goed bezig Paul, of de gene die Paul wil verrassen met magische dames.
MrAdrian
9 maanden geleden
Ik vind dit te grappig om offline te halen. Paul, ik wens je heel veel dating succes! (Al lijkt het me niet mega verstandig om jouw e-mailadres publiekelijk te posten)
jelmerz77
9 maanden geleden
Onder het motto niet geschoten, altijd mis.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 9 posts
  • Laatste post jelmerz77 9 maanden geleden
  • Gemaakt door Paulspaan 9 maanden geleden

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1690511517
0.0138 seconds for 40 queries (81.71kb)
0.4735 seconds to render