Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Op OJV de Koornbeurs is het afgelopen jaar een actieve groep Magicers ontstaan. Elke maandag zijn er wel een aantal mensen in de kelderbar te vinden die onder het genot van een speciaalbiertje nieuwe decks uittesten, elkaar advies geven of gewoon gezellig een potje casual spelen.
Ondanks dat we het onwijs gezellig hebben met onze groep, is meer mensen altijd meer beter! Je vindt ons achter het stadhuis, tussen de Visbanken en de CD-zaak Velvet in. Neem de rechter trap naar beneden, via hier kom je uit in de kelder. We hebben geen vast begintijdstip, maar meestal is er rond negenen wel iemand te vinden om een potje tegen te spelen!
We hopen jullie allemaal terug te zien op maandag!
Oja: als je voor het eerst komt, aarzel niet om er gewoon bij te komen zitten, we zijn vet relaxt en als je zegt Magic te komen spelen is er altijd wel iemand die het tegen je op wil nemen! We zijn een vereniging maar externen zijn van harte welkom
bijgewerkt door MagnusMagicus 11 jaren geleden (Posts samengevoegd, niet dubbelposten ajb. Je kunt je eigen post editen :))
Dit klinkt me toch zeer interessant. Zeker omdat ik in Delft werk, en ik ben zo vaak bij de Koornbeurs geweest voor rock/metal nights op zaterdagavond destijds.
Maandagavond negen uur, dan kom ik standaard langs de Koornbeurs uit m'n turntraining op weg naar huis en een koel biertje, hmmm.... Misschien maak ik een keer een tussenstop.
@MM, sorry, soms zitten mijn ogen in mijn achterhoofd...
Meestal spelen we casual maar er zijn er wel die commander decks hebben. (Ikzelf persoonlijk niet maar ik moet me er toch een keer in gaan verdiepen... zucht, tijdrovende hobby is het ook) Ik zal even wat KB-ers hierheen schoppen!
Voor de bierliefhebbers zal ik er even casually bij vermelden dat we een mooi assortiment (speciaal)bier hebben tegen zeer schappelijke prijzen, daarvoor hoef je het dus niet te laten!
We hebben het wel eens over Commander, maar heb het nog niet gespeeld zien worden. Kofurea was er wel enthousiast over en ben zelf ook begonnen met het maken van een deck hiervoor, maar heb helaas nog niet veel tijd gehad.
De meesten van ons zijn echte "casual" spelers, in de meest brede zin van het woord. Het verschilt heel erg dus, maar veel vaste spelers werken wel met Standard decks waar ze veel tijd in stoppen.
Klinkt interresant! De koornbeurs is maar een paar minuutjes van mijn huis vandaan, en ik ben toevallig nog op zoek naar een casual speelgroep. Is dit echt elke maandagavond?