Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Monday Night Magic in Delft

Magrathea
11 jaren geleden
Beste medemagicers!

Op OJV de Koornbeurs is het afgelopen jaar een actieve groep Magicers ontstaan. Elke maandag zijn er wel een aantal mensen in de kelderbar te vinden die onder het genot van een speciaalbiertje nieuwe decks uittesten, elkaar advies geven of gewoon gezellig een potje casual spelen.

Ondanks dat we het onwijs gezellig hebben met onze groep, is meer mensen altijd meer beter! Je vindt ons achter het stadhuis, tussen de Visbanken en de CD-zaak Velvet in. Neem de rechter trap naar beneden, via hier kom je uit in de kelder. We hebben geen vast begintijdstip, maar meestal is er rond negenen wel iemand te vinden om een potje tegen te spelen!

We hopen jullie allemaal terug te zien op maandag!

Oja: als je voor het eerst komt, aarzel niet om er gewoon bij te komen zitten, we zijn vet relaxt en als je zegt Magic te komen spelen is er altijd wel iemand die het tegen je op wil nemen! We zijn een vereniging maar externen zijn van harte welkom
 bijgewerkt door MagnusMagicus 11 jaren geleden (Posts samengevoegd, niet dubbelposten ajb. Je kunt je eigen post editen :))
roykoster
11 jaren geleden
Hi Suus,

Leuk initiatief. Vooral dat biertje ook
Spelen jullie nog meer dan alleen casual?
bijv. Commander (persoonlijke verslaving)

Ik heb wat opmerkingen bij je Cat deck geplaatst.

Mvg Roy

PS: Welkom op de bazaar!
silav101
11 jaren geleden
Welkom!

Dit klinkt me toch zeer interessant. Zeker omdat ik in Delft werk, en ik ben zo vaak bij de Koornbeurs geweest voor rock/metal nights op zaterdagavond destijds.
Jan
11 jaren geleden
Maandagavond negen uur, dan kom ik standaard langs de Koornbeurs uit m'n turntraining op weg naar huis en een koel biertje, hmmm.... Misschien maak ik een keer een tussenstop.
Magrathea
11 jaren geleden
@MM, sorry, soms zitten mijn ogen in mijn achterhoofd...

Meestal spelen we casual maar er zijn er wel die commander decks hebben. (Ikzelf persoonlijk niet maar ik moet me er toch een keer in gaan verdiepen... zucht, tijdrovende hobby is het ook) Ik zal even wat KB-ers hierheen schoppen!

Voor de bierliefhebbers zal ik er even casually bij vermelden dat we een mooi assortiment (speciaal)bier hebben tegen zeer schappelijke prijzen, daarvoor hoef je het dus niet te laten!
 bijgewerkt door Magrathea 11 jaren geleden
JEV
11 jaren geleden
We hebben het wel eens over Commander, maar heb het nog niet gespeeld zien worden. Kofurea was er wel enthousiast over en ben zelf ook begonnen met het maken van een deck hiervoor, maar heb helaas nog niet veel tijd gehad.
De meesten van ons zijn echte "casual" spelers, in de meest brede zin van het woord. Het verschilt heel erg dus, maar veel vaste spelers werken wel met Standard decks waar ze veel tijd in stoppen.
Seline
11 jaren geleden
Aangezien ik morgen toch in de buurt ben, ga k even kijken of k t nog kan vinden.
meneertjeruben
11 jaren geleden
Cool! Bedankt voor de tip! Ik wil zeker wel een keertje langskomen, al zal dat na de aankomende tentamens worden

Ik ben zelf lid bij Sint Jansbrug maar daar wordt helaas niet actief gemagict. Mijn speelgroep speelt vooral commander, spelen jullie dat elke week?
Magrathea
11 jaren geleden
Hey Ruben, tof! We spelen zelf geen commander maar dat kan prima gebeuren als ik zie hoeveel Commanderfans er hier reageren

Morgen wordt er weer gespeeld, wat ik heb begrepen vooral testdecks met wat proxy's. Ik hoop niet dat jullie dat een probleem vinden

Ik weet niet of ik er zelf ben aangezien ik nogal ziek ben op het moment, maar er zijn sowieso spelers aanwezig!
robertcranendonk
11 jaren geleden
Oh, niet te vergeten, we spelen in een epische 13e-eeuwse kelder!

Voegt bij aan de sfeer
 bijgewerkt door MagnusMagicus 11 jaren geleden (Episch plaatje ingevoegd ;))
Magrathea
11 jaren geleden
Let niet op mijn afgeragde deckbox rechts...

En: finally, na twee weken post ie de foto dan eindelijk
Krabbel
11 jaren geleden
wat een vreselijk afgeragde deckbox daar rechts...
Skyro
11 jaren geleden
Dit klinkt erg gezellig, misschien moet ik ook eens langskomen op maandag.
Magrathea
11 jaren geleden
Quote:
Krabbel 14-10-2013 om 17:19

Ik zal jouw deckbox eens afraggen
derooy89
11 jaren geleden
Quote:
Magrathea 14-10-2013 om 19:23
Quote:

nou, nou kinderen. Wees is lief naar elkaar
Krabbel
11 jaren geleden
Quote:
Magrathea 14-10-2013 om 19:23
Quote:

dank je, maar ik zorg erg goed voor mn deckboxen, ik laat ze liever heel
Jan
11 jaren geleden
Zo net thuis, wordt er nu ge-Magict?
roykoster
11 jaren geleden
Die kelder is inderdaad epish. combo't goed met kasteelbier en doublezien.
SimonVanHoudt
11 jaren geleden
Klinkt interresant! De koornbeurs is maar een paar minuutjes van mijn huis vandaan, en ik ben toevallig nog op zoek naar een casual speelgroep. Is dit echt elke maandagavond?

pun of Monday Night Magic:

MnM. yummy!
 bijgewerkt door SimonVanHoudt 11 jaren geleden
Duut
11 jaren geleden
Cool, gaaf initiantief! Ik wil ook nog wel een paar decks testen, morgen zijn er ook sowieso gamers?
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1430091083
0.0156 seconds for 42 queries (135.06kb)
0.0357 seconds to render