Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Magic in de buurt van Apeldoorn

SaintRuben
12 jaren geleden
Hallo,

Ik ben vrij nieuw in de wereld van Magic, maar zou me er graag meer in verdiepen.
Zijn er toernooien of spelers in de buurt van Apeldoorn?
Het liefste zou ik een keer meedoen met Friday night magic, maar ik zou geen locatie weten waar dat plaats vindt.

-Ruben
MarcelN
12 jaren geleden
Twello

we zijn hier al een klein groepje begonnen nu.. Care to join? Puur casual, trouwens!!
 bijgewerkt door MarcelN 12 jaren geleden
SaintRuben
12 jaren geleden
Twello lijkt me redelijk te doen
En doen jullie dan alleen op de vrijdagen?
MarcelN
12 jaren geleden
Nou.. er zijn geen vaste speeltijden.. Het is gewoon een beetje op de vrije slag een beetje rondmailen voor 's een potje.. kan maar zo gebeuren dat er een paar weken niks gebeurd.. Het is écht heel casual namelijk
Cas146
12 jaren geleden
Precies ja, like, meer casual zul je het niet treffen xD Je bent meer dan welkom!
SaintRuben
12 jaren geleden
Nou als jullie weer eens wat plannen: Count me in
Altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten.
Hebben jullie misschien facebook?
Is wat makkelijker contact houden.
Gerv
12 jaren geleden
Ik woonde 3 jaar terug in Apeldoorn. Zo ver ik weet zijn er alleen legacy spelers (=dure kaarten decks), ze hebben een (inactieve) forum waar er af en toe een draft wordt georganiseerd voor nieuwere sets maar that's ook it

Denk dat als je Magic speelt beter een groep kan joinen gewoon om Magic te spelen (Casual en/of EDH/Commander ).

Dichtsbijzijnde winkel waar je competitief magic kan spelen is Arnhem of Zwolle, ik ga het liefst naar Zwolle omdat er de hele vrijdag wat te doen is voor Magic

Beetje late antwoord trouwens
LeKrutes
12 jaren geleden
Er zijn denk ik genoeg casual spelers in de omgeving