Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ik ben vrij nieuw in de wereld van Magic, maar zou me er graag meer in verdiepen.
Zijn er toernooien of spelers in de buurt van Apeldoorn?
Het liefste zou ik een keer meedoen met Friday night magic, maar ik zou geen locatie weten waar dat plaats vindt.
Nou.. er zijn geen vaste speeltijden.. Het is gewoon een beetje op de vrije slag een beetje rondmailen voor 's een potje.. kan maar zo gebeuren dat er een paar weken niks gebeurd.. Het is écht heel casual namelijk
Nou als jullie weer eens wat plannen: Count me in
Altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten.
Hebben jullie misschien facebook?
Is wat makkelijker contact houden.
Ik woonde 3 jaar terug in Apeldoorn. Zo ver ik weet zijn er alleen legacy spelers (=dure kaarten decks), ze hebben een (inactieve) forum waar er af en toe een draft wordt georganiseerd voor nieuwere sets maar that's ook it
Denk dat als je Magic speelt beter een groep kan joinen gewoon om Magic te spelen (Casual en/of EDH/Commander ).
Dichtsbijzijnde winkel waar je competitief magic kan spelen is Arnhem of Zwolle, ik ga het liefst naar Zwolle omdat er de hele vrijdag wat te doen is voor Magic
Er zijn denk ik genoeg casual spelers in de omgeving
Ik kom zelf uit eefde. Maar in Zutphen zitten ook veel spelers.
Gisteren Bij MarcelN Geweest was echt lachen
Met zijn 7nen multiplayer
Hallo,
Was inderdaag gezellig in Twello, na vakantie weken, zker herhalen. Zelf woon ik in Zutphen, hier en in omgeving wordt best veel magic gespeeld. Handig is om bij je gebruikersnaam, je woonplaats te zetten. Daardoor kwam ik in contact met andere spelers.