Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

FNM in Limburg

magu
13 jaren geleden
FNM Sittard organiseert i.s.m. Atomik

FRIDAY NIGHT MAGIC
Zoek je een leuke manier om Magic te spelen waarbij je nieuwe spelers kunt ontmoeten en leuke promo kaarten kunt winnen? Dan moet je zeker eens mee komen doen met Friday Night Magic! Als je nieuw bent in de toernooiomgeving van Magic, dan is FNM de ideale omgeving om te leren. De nadruk ligt dan ook op het aanleren van spelers om op de juiste manier te spelen. Het belangrijkste is natuurlijk dat je een manier hebt om nog meer plezier uit je favoriete hobby te halen. Elke maand is een andere kaart te winnen. Daarnaast verdien je Planeswalker punten voor het meedoen, en voor elke gewonnen ronde (met een x3 multiplier!).

Praktische informatie
http://tinyurl.com/FNMSittard
 bijgewerkt door magu 12 jaren geleden (update speeldata)
magu
13 jaren geleden
De locatie is rond Nu nog de laatste formaliteiten regelen en dan kunnen we volgende maand beginnen!
 bijgewerkt door magu 13 jaren geleden
Eclavyrr
13 jaren geleden
Oh wow! Details zondag aub!
Stureremil
13 jaren geleden
ik woon ook in limburg met 2 andere matties van mij die spelen ook magic..... dus 3 man extra uit limburg
Bassiuz
13 jaren geleden
Wow, kan je details posten? Ik weet namelijk dat er bést wat mensen wel eens een Eindhoven komen uit Limburg. Die zullen het wel tof vinden als er iets in de buurt is.
magu
13 jaren geleden
Wat ik vooralsnog kan zeggen:

De bedoeling is dat we vanaf volgende maand DECEMBER elke vrijdag FNM standard zullen spelen in Sittard, op Tunnelstraat 95. Dit ligt 10/15 minuutjes lopen vanaf station, bushalte & parkeerplekken voor de deur. We zullen ook af en toe andere formats spelen (bijv modern of draft), maar dat wordt ruim van tevoren bekend gemaakt. We beginnen om 19.00 en gaan door tot 23.00. We spelen 4 rondes, die waarschijnlijk van 19.30 tot 22.30 zullen plaatsvinden. Deelname zal 2,00 tot 2,50 gaan worden, aangezien we de ruimte ook moeten betalen. We hebben ruimte voor in elk geval 32 personen. Meer info nodig: shoot!

E.e.a. zal nog even uitgewerkt moeten worden, maar dat moet zeker gaan lukken.

@ lex: waar in limbabwe woon je ergens, handig met de ruil waar we mee bezig zijn XD
@bas: dat zijn waarschijnlijk eccy, ik en wat vrienden van ons XD maar meer is goed!
caingarn
13 jaren geleden
Ik vroeg me af word jullie FNM ook met DCI geregistreerd enzo? Zo ja hoe en waar hebben jullie dat geregeld want ik zit met het zelfde in Drenthe er is wel plek om casual te spelen maar geen FNM dan moeten we al naar Groningen of Zwolle.
Bassiuz
13 jaren geleden
Dat kan je communiceren als je een judge/TO bent, als ik me niet vergis.

@Magu: Ik heb een hele hoop limburgers zien komen en gaan, dus ik ken ze allemaal niet meer zo xD Ik weet wel dat ik een Bram ken die ergens in limburg woont, en wel eens in de Gameforce komt. Ook heb ik met hem op een random camping wat magic gespeeld tijden geleden xD
magu
13 jaren geleden
@caingarn
FNM is altijd DCI sanctioned (mits minstens 8 spelers meedoen). Om FNM kunnen organiseren moet je een retailer zijn van magic. In ons geval werken we samen met de lokale strip & spellenwinkel. Daar is vroeger FNM geweest, maar door gebrek aan ruimte is dat komen te vervallen.
@bassiuz
Dat zal mr patelski zijn ^^ Berucht in de limburgse magicscene. Een certified judge is overigens niet nodig, maar wel handig.
Eclavyrr
13 jaren geleden
Maik, als we een judge nodig hebben, kan ik Roel vragen of hij me een examen kan afnemen. Ik scoor vrij hoog op de testen (90-100% ) en zou het eens aan hem kunnen vragen (of Bart, maar die is dacht ik lvl 1 judge) Denk dat het langzaam aan tijd gaat worden om met de vrijdag dnd crew te kappen (laatste tijd toch niet veel meer aan)
magu
13 jaren geleden
ik wil bart vragen om te judgen, dan kunnen wij ons helemaal richten op t spelen. Judge examen moet bij roel, bart is te laag lvl. Als je judge wil worden moedig ik dat echter aan. Altijd handig een extra judge bernd wil geloof ik ook examen aanvragen.. Ik heb op t dnd forum al aangegeven dat ik in elk gevbal de komende tijd afwezig ben.
magu
13 jaren geleden
we waren net 1 dag te laat met aanmelden om nog in november te kunnen beginnen, dus helaas nog naar eindhoven crossen voor go for the throat. Maar vanaf december barst het los!
caingarn
13 jaren geleden
Mmm dan moeten we eens gaan kijken of we iets kunnen regelen met de magic winkel in Assen. Bedankt in ieder geval.
vrieskist
13 jaren geleden
Awesome! Als er nog plek is zou ik ook graag mee willen doen. Ik heb voorheen altijd in Heerlen gespeeld, maar een hele tijd gestopt. Ik wil graag weer eens consequent spelen.
magu
13 jaren geleden
Vooralsnog heb ik geen zicht op hoeveel mensen we zullen gaan krijgen. Zodra alle details duidelijk zijn wordt via verschillende kanalen dit bekend gemaakt (oa hier en website atomik). We hebben vooralsnog plek voor 32 spelers. Dit zou ruim voldoende moeten zijn. Vanaf december ben je welkom
magu
13 jaren geleden
originele post bijgewerkt met alle bekende info. we gaan beginnen!

Speeldata December 2011
09/12 Standard toernooi (decks bestaande uit kaarten van de volgende sets: Scars of Mirrodin, Mirrodin Besieged, New Phyrexia, Innistrad & M12)
16/12 Standard toernooi (decks bestaande uit kaarten van de volgende sets: Scars of Mirrodin, Mirrodin Besieged, New Phyrexia, Innistrad & M12)
23/12 Standard toernooi (decks bestaande uit kaarten van de volgende sets: Scars of Mirrodin, Mirrodin Besieged, New Phyrexia, Innistrad & M12). Vandaag openen we onze deuren extra vroeg voor wat casual potjes magic. Vanaf 13.00 kun je bij ons terecht.
30/12 Standard toernooi (decks bestaande uit kaarten van de volgende sets: Scars of Mirrodin, Mirrodin Besieged, New Phyrexia, Innistrad & M12)
Eclavyrr
13 jaren geleden
Count me in op alle 4!
magu
13 jaren geleden
_3 done. Nog even een maandje wachten en dan is t feest ^^
Saphie
13 jaren geleden
Dus november nog in eindhoven.
Zal eindhoven wel gaan missen!
Maar gaan we vast nog wel een paar keer naar toe...

*happyness en sadness at the same time*
 bijgewerkt door Saphie 13 jaren geleden
magu
13 jaren geleden
de keren dat de locatie niet beschikbaar is cross ik vrolijk mee naar ehv
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 67 posts
  • Laatste post camiel567 10 jaren geleden
  • Gemaakt door magu 13 jaren geleden

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1362281384
0.0278 seconds for 36 queries (99.33kb)
0.0506 seconds to render