Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander spelers in Tiel en omgeving

jaccovdhoven
2 jaren geleden
Hi allen!

Sinds een van onze vrienden gestopt is met MTG zijn ik en een vriend van me opzoek naar een nieuwe playgroup. Zijn er toevallig nog andere commander spelers in de omgeving die regelmatig spelen en nog ruimte hebben in hun groep? Of spelers die ook nog opzoek zijn?

Groetjes,

Jacco
jaccovdhoven
2 jaren geleden
Niemand?
Gideon1544
2 jaren geleden
Aww....
Ik zou bijna die kant op komen, maar lk zit aan de andere kant van het land....
Succes joh!
jaccovdhoven
2 jaren geleden
Haha, ik waardeer het gebaar!
Cassefras
2 jaren geleden
Hey jacco!

Wij hebben een kleine, maar zeer actieve groep in nieuwegein en utrecht. Aanhaken mag altijd

Stuur maar even reply of bericht.
jaccovdhoven
2 jaren geleden
De zoektocht is nog altijd gaande!
jaccovdhoven
2 jaren geleden
Up!
jaccovdhoven
2 jaren geleden
Waarom wonen jullie allemaal zo ver...
starbuks35
1 jaar geleden
Hey goedemiddag! Ik weet dat dit een oude thread is maar ik zoek een groep waar ik mijn kan aansluiten om magic te leren spelen. Ik heb enkele keren eerder commander gespeeld met een beginner deck. Hebben jullie behoefte om een nieuweling iets te leren? Ik kom zelf uit tiel!
Cassefras
1 jaar geleden
Quote:
2 dagen geleden
Hey goedemiddag! Ik weet dat dit een oude thread is maar ik zoek een groep waar ik mijn kan aansluiten om magic te leren spelen. Ik heb enkele keren eerder commander gespeeld met een beginner deck. Hebben jullie behoefte om een nieuweling iets te leren? Ik kom zelf uit tiel!

Hey starbuks,

In onze playgroup zitten mensen uit Utrecht en mensen uit Tiel (waaronder jaccovdhoven). In deze groep zitten ook wat spelers die net gestart zijn met commander.

Stuur me maar even een berichtje als je een keer wil aanhaken.
Revillok
1 jaar geleden
Hoi jaccovdhoven, Cassefras en starbuks35,

Sinds een jaartje woon ik in Culemborg en ben op zoek naar een playgroup in de regio. Spelen jullie nog magic en hoe zitten jullie qua groep?

Ben een ervaren speler met decks in uiteenlopende power levels en zou graag een paar potjes spelen als jullie er open voor staan.
 bijgewerkt door Revillok 1 jaar geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1777881297
0.0112 seconds for 32 queries (53.31kb)
0.033 seconds to render