Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Casual spelers omgeving Rotterdam

Stephan85
9 jaren geleden
Ik en een vriendin van mij zijn pas begonnen met magic en wij vroegen ons af of er meer mensen zijn die het net als wij casual spelen.
Shinn88
9 jaren geleden
Ik en kdejong wonen daar in de buurt van dat 010.. ik zelf kom uit spijkenisse..
 bijgewerkt door Shinn88 9 jaren geleden
kdejong
9 jaren geleden
En wij spelen casual, zijn nu beide commander aan het ontdekken, dus wie weet zijn we binnenkort compleet over maar casual zijn we ook nog niet zo heel lang mee bezig.!
hallowman3
9 jaren geleden
Ik woon ook in de buurt van rotterdam, eventjes reizen met het ov maar dat maakt voor mij niet uit. Ik speel zelf ook casual en commander.
Shinn88
9 jaren geleden
Ik voel een casual meeting aan komen xD
Stephan85
9 jaren geleden
inderdaad . Momenteel hebben wij allebei een duel deck gekocht om te beginnen. Er zijn plannen om misschien commander aan te schaffen maar dat is nog even in de toekomst.
kdejong
9 jaren geleden
Kijk is aan leuk
Ik zeg een datum prikken voor een paar potjes haha
Shinn88
9 jaren geleden
Kev en ik zijn nu bezig met een commander Deck te bouwen.. Zijn alleen nog niet klaar hahaha..
Sars
9 jaren geleden
Commander is een fantastisch format. Het was het enige wat ik speelde en ben nu weer een beetje casual aan het ontdekken. Heb zelf een spelersgroepje in Ridderkerk.
Stephan85
9 jaren geleden
Ik zelf kom ook uit ridderkerk en de goede vriendin uit rotterdam
Tigurus
9 jaren geleden
Ik en vrienden spelen ook in ridderkerk. Ik wil wel eens meedoen, maybe zij ook. Wij spelen ook vooral casual.
Shinn88
9 jaren geleden
Dat wordt dan wel een über casual meeting
Stephan85
9 jaren geleden
Wij zijn zeker geïnteresseerd om een keer mee te mogen doen. Misschien handig een whattsup groep ?
Shinn88
9 jaren geleden
Denk niet dat mensen zomaar nummers traden.. Je heb eerder kans dat ze kaarten willen traden
kdejong
9 jaren geleden
Traden kunnen we dan ook gelijk doen
Stuur maar even persoonlijkbericht kunnen we daar de nummers uitwisselen voor een meeting
Shinn88
9 jaren geleden
nou als kevin het doet stuur mij dan ook maar een PB`tje
Shinn88
9 jaren geleden
Zijn er nog gezellige mensen voor de chat
Asula
8 jaren geleden
Hier ook een beginnende Magic speler die het weer op wil pakken. Heb een pre-construced commander deck en 1tje die ik zelf gebouwd heb die nog heel wat werk nodig heeft
Woon zelf in hellevoetsluis.
Thomas34
8 jaren geleden
Hoi, ik woon in Pijnacker, niet al te ver van Rotterdam. Ik wil best daarheen komen om een potje magic te spelen. Dus als er nog geïnteresseerden zijn..?
Asula
8 jaren geleden
Quote:
kdejong 25-02-2016 om 08:54
En wij spelen casual, zijn nu beide commander aan het ontdekken, dus wie weet zijn we binnenkort compleet over maar casual zijn we ook nog niet zo heel lang mee bezig.!

haha, ik hoor Shinn88 nu hele andere dingen zeggen over commander
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1735242312
0.0121 seconds for 38 queries (95.03kb)
0.0349 seconds to render