Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

21 november: Standard Pauper bij Bazaar of Magic

seanfrenzy
12 jaren geleden
Op woensdag 21 November organiseert Bazaar of Magic onder leiding van Sean Hoekstra een Standaard Pauper toernooi bij Bazaar of Magic in Delft.

De regels voor Standaard Pauper zijn heel eenvoudig: je deck mag uitsluitend commons en basic lands bevatten. Pauper zorgt voor een leuke en diverse meta game waar je vooral veel plezier kunt hebben met je eigen brouwsel. De Kaart moet in huidig standaard een common zijn. Een Rancor is een uncommon in Magic 2013 en dus niet legaal. Alle sets legaal in standaard zijn legaal. Er zijn geen kaarten gebanned.

Datum: Woensdag 21 November
Formaat: Standaard Pauper
Kosten: 6 Euro
Prijzen: Boosters / Winkeltegoed
Aantal plaatsen: 32
Rondes: 4 rondes
Aanvang: 19:30, zaal open om 19:15 uur.
Route: 10 minuten lopen vanaf station Delft en gratis parkeren op 8 minuten loopafstand (achter Albert Heijn)

Inschrijven:
Je kunt je inschrijven via een reactie in dit topic, via een email naar info@bazaarofmagic.nl of door een telefoontje naar Bazaar of Magic (015 7370224). Vermeld je DCI nummer (graag zonder streepjes en/of spaties) bij je inschrijving. Heb je nog geen DCI nummer, dan krijg je deze op de dag zelf!

Rules Enforcement Level:
Regular, we zijn er voor de gezelligheid!

Consumpties:
De Bazaar heeft een assortiment snacks en drinken. Het is niet toegestaan om eigen consumpties mee te nemen.

Prijzen:
Boosters of winkeltegoed. De hoeveelheid prijzen is afhankelijk van de opkomst.

Inschrijvingen

01. Sean Hoekstra
02. Reinier Zwiterloot
03. daniel wiessing*
04. Maarten Sanders
05. Henk Lucassen
06. Liam Mac an Bhaird
07. Tessa van Wingeren
08. Faraz Faroozan
09. Bart Visser
10. Marco Admiraal
11. Els Roorda
12. Rody van Velzen
13.

Als je je hebt ingeschreven maar toch niet kunt komen, wees dan alsjeblieft zo vriendelijk om je uit te schrijven.
 bijgewerkt door Ralf 12 jaren geleden
kv83
12 jaren geleden
Super tof, ik wou dat dit ook op zaterdagen werd georganiseerd Veel plezier iedereen met dit toffe formaat (Lijkt mij)
Ralf
12 jaren geleden
Helaas, dit event niet op de zaterdag. In een nieuw onderwerp kun je wel een overzicht vinden van alle komende zaterdag events van de rest van 2012.
AncientOne
12 jaren geleden
Hmm. zie net dat het Standard Pauper is, ik dacht eerst 'gewoon' Pauper...
Hopelijk heb ik voldoende Standard commons om een leuk deck te maken... Ik vrees van niet...
Indien toch, dan meld ik me alsnog aan...
 bijgewerkt door AncientOne 12 jaren geleden
surial
12 jaren geleden
Ik doe mee.
Danielstorm
12 jaren geleden
ik doe mee met een ************!
seanfrenzy
12 jaren geleden
updated

@eric je hebt vast wel genoeg commons
relax007
12 jaren geleden
Tot hoe laat duurt dit event? Ik wil eventueel wel mee doen maar moet ook rekening houden met mijn terugreis. Groet
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Houdt rekening met 4 uur. Een ronde zal in principe 50 minuten zijn, met zo weinig mogelijk tijd tussen de rondes. Dan zit je op 23.30u. Maar laat seanfrenzy dat maar even bevestigen .
relax007
12 jaren geleden
Hmmm dat wordt voor mij erg krap. Ik ga kijken of ik nog een slaapplek kan regelen dan ^^
relax007
12 jaren geleden
Ik doe graag mee, mits het door gaat. DCI = 4300103871. Ik neem aan dat de regel van 15 kaarten in het sideboard blijft bestaan? Groet, Henk
 bijgewerkt door relax007 12 jaren geleden
seanfrenzy
12 jaren geleden
updated.

@Henk Ja de regel van 15 sideboard kaarten blijft bestaan. En ik ga ervan uit dat het gewoon doorgaat
Liamail
12 jaren geleden
ik heb een saai deckje in elkaar gezet. Ik probeer wat leukers te doen, maar ik heb niet zoveel tijd. ik schrijf me natuurlijk zowiezo in
seanfrenzy
12 jaren geleden
updated
tessavanw
12 jaren geleden
Ik doe ook graag mee.
AncientOne
12 jaren geleden
Ik ben mijn complete doos Avacyn Restored kwijt (dus niet alleen de commons... ), dus ik ben er vanavond NIET bij (overigens had ik me nog niet aangemeld - ik zou me pas aanmelden als ik voldoende commons had...). Zelfs met mijn doos Avacyn Restored was het overigens niet gelukt - ik kom teveel commons te kort (heb al een hele tijd te weinig gedraft en ik koop nooit dozen).

Dus afmelding van:
Eric Brinks
 bijgewerkt door AncientOne 12 jaren geleden
CDuke
12 jaren geleden
lijkt me leuk. Ik doe mee.
seanfrenzy
12 jaren geleden
ik weet dat je je niet echt had aangemeld eric, now orries

maarten je staat erbij
rudyjason
12 jaren geleden
ik weet dat dit waarschijnlijk een domme vraag is maar: "alleen commons en basic land" betekent dus geen guildgates?
Ralf
12 jaren geleden
Quote:
rudyjason 21-11-2012 om 11:04
ik weet dat dit waarschijnlijk een domme vraag is maar: "alleen commons en basic land" betekent dus geen guildgates?

Ook guildgates zijn common, dus die mag je gewoon spelen!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 27 posts
  • Laatste post Bartttto 12 jaren geleden
  • Gemaakt door seanfrenzy 12 jaren geleden

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1176251663
0.0126 seconds for 47 queries (116.25kb)
0.0922 seconds to render