Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

20 november: Commander League bij de Bazaar of Magic!

Zoockey
11 jaren geleden
Vanaf 4 september organiseert Bazaar of Magic op de woensdagavond wederom een Commander League! De League loopt over een periode van 10 woensdagavonden. De 5 beste scores die je neerzet tellen mee voor de eindranking, je hoeft dus niet altijd mee te spelen om kans te maken op één van de prijzen!

De laatste avond van deze League is op woensdag 20 november! Direct op het einde van de avond volgt de prijsuitreiking. Denk je dat je kans maakt op een prijs? Zorg dan dat je deze avond aanwezig bent!

We spelen per avond 2 ronden Commander. Iedere ronde duurt 75 minuten en we spelen zoveel mogelijk aan tafels met 4 spelers.

Je kunt elke avond punten scoren door tegenstanders uit te schakelen, door het winnen van stemmen van je tegenstanders of door het behalen van achievements. Uitgebreide informatie vind je op de officiële pagina van de Commander League!

Regels:
- Je deck moet voldoen aan de Banned en Restricted lijst van Commander.
- Geen sideboard.
- Geen proxy's (dus alleen originele toernooi-legale kaarten).
- Omdat de Commander League vooral draait om het hebben van een leuke tijd worden het nemen van meerdere extra beurten en het gebruik van oneindige combo's bestraft met strafpunten.

Zaal open:
19:15 uur

Aanvang:
19:30 uur

Spoorsingel 72
2613 BB Delft

10 minuten lopen vanaf station Delft CS
Gratis parkeren op 8 minuten loopafstand (achter Albert Heijn)

Kosten:
€ 4,50 (inclusief een bakkie koffie of thee)

Prijzen:
Na 10 weken is de eindstand van de League bekend; de top 15 valt daarvan in de prijzen! De prijzen voor de top 15 van de League worden bepaald door de opkomst. Bovendien is er een extra prijs voor de beste deck-designer (bepaald door stemmen).

De prijsuitreiking vind plaats direct na het spelen van de laatste 2 ronden van de Commander League!

Consumpties:
Het is niet toegestaan om in de winkel eigen consumpties te nuttigen. We bieden koffie, thee, frisdranken en een klein assortiment snacks aan tegen schappelijke prijzen.

Deelname:
We hebben plaats voor maximaal 40 spelers; vooraf inschrijven is niet verplicht maar wel aanbevolen. Je kunt je inschrijven via een reactie in dit topic, via een email naar info@bazaarofmagic.nl of door een telefoontje naar Bazaar of Magic (015 7370224).

Inschrijvingen:
01. Ralf Heersma
02. Jan van der Ham
03. Irene Bonet
04. Dirk van Wijck
05. Stefan de Rooy
06. Kjell van der Kroon
07. Rob van den Burgh
08. Sebastiaan Zeeman
09. Roy Koster
10. Mark Knobbe
11.
...
40.
 bijgewerkt door marcoboth 11 jaren geleden
derooy89
11 jaren geleden
inn!
numero 10
Zoockey
11 jaren geleden
Je staat er op!
Krabbel
11 jaren geleden
ik kom ook wel weer eens langs
LegoRobster
11 jaren geleden
Ik zal er ook weer bij zijn!
Skyro
11 jaren geleden
Natuurlijk ben ik er de laatste avond ook weer
Krabbel
11 jaren geleden
Quote:
Skyro 14-11-2013 om 19:28
Natuurlijk ben ik er de laatste avond ook weer

Sweeeeeeeeet, neem je dan je Celestial Kirin deck toevallig mee, ben erg benieuwd
Zoockey
11 jaren geleden
Jullie staan erbij!
roykoster
11 jaren geleden
in!
Skyro
11 jaren geleden
Quote:
Sweeeeeeeeet, neem je dan je Celestial Kirin deck toevallig mee, ben erg benieuwd

Dat is de bedoeling ja
Zoockey
11 jaren geleden
Zijn er nog anderen die woensdag bij de laatste avond van de Commander League zijn? Voor de mensen die denken in de prijzen te vallen is het belangrijk dat je er bij bent!
Reighndragon
11 jaren geleden
Wilde weer meedoen, maar heb een afspraak tot 20:30. Zou misschien alleen de tweede ronde mee kunnen doen. Is dit mogelijk? Ben in ieder geval aanwezig voor de prijsuitreiking.
Jan
11 jaren geleden
Quote:
Reighndragon 18-11-2013 om 13:23
Wilde weer meedoen, maar heb een afspraak tot 20:30. Zou misschien alleen de tweede ronde mee kunnen doen. Is dit mogelijk? Ben in ieder geval aanwezig voor de prijsuitreiking.

Geen probleem hoor. De tweede ronde begint ongeveer om 21:00. Tot morgen!
derooy89
11 jaren geleden
ik moet me helaas uitschijven voor morgen heel ongelukkig..
maar ik zit nou te denken.. ik denk dat ik redelijke kans maak top 10 wel te halen.. wat nu?
felletje
11 jaren geleden
Im in . Felix
Kofurea
11 jaren geleden
In
Kivers
11 jaren geleden
Ben er ook bij
SimonVanHoudt
11 jaren geleden
I'm in!
Kivers
11 jaren geleden
Gepruts van de ns, trein is vertraagd kom hopelijk iets over half aan bij de bazaar
LegoRobster
11 jaren geleden
Wat een top league was het!
Bedankt iedereen voor de vele leuke potten commander! Ik had het voor deze league nog nooit gespeeld, maar ben nu wel verslaaft. Geweldig...

Wat een gave prijzentafel, btw
Zat er toch nog maar mooi een Predator Ooze in m'n boostertje! Ook de Mikaeus, the Lunarch is mooi, jammer dat ik alleen geen wit speel
Mocht iemand hem nog willen ruilen voor een Lyzolda, the Blood Witch dan hoor ik het wel. De upgrade naar foil heeft ze wel verdiend dacht ik zo
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 24 posts
  • Laatste post Krabbel 11 jaren geleden
  • Gemaakt door Zoockey 11 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1938480428
0.0225 seconds for 47 queries (136.43kb)
0.0645 seconds to render