Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

traditional format vraag

derooy89
12 jaren geleden
ik wil graag is mee gaan doen aan een fnm maar ben bezig een deck daar voor te bouwen,
nou is mijn vraag dus.

mag een kaart als: roar of the wurm nou wel in dit format gespeeld worden, hij zit niet in de recente sets maar is wel verkrijgbaar als een fnm kaart

dus mogen fnm kaarten gespeeld worden in standart format?

alvast bedankt
 bijgewerkt door derooy89 12 jaren geleden
Fjaulnir
12 jaren geleden
Nee, deze mag niet gespeeld worden in FNMs, er even vanuit gaande dat je Standaard speelt.

Alleen in Legacy, Vintage of Commander mag deze kaart gespeeld worden, maar die formaten worden normaal niet op FNMs gespeeld bij mijn weten.

Als een kaart geprint is in het block van Scars of Mirrodin (), Innistrad () of en vanaf 13 juli ook M13, dan mag je hem gebruiken.

Als deze kaart ook in oudere sets is geprint, bv Ghost Quarter, is het ook toegestaan deze te spelen met de kaart uit Dissension, zolang de kaart maar in een van de sets die ik vermeldde, ook is geprint geweest.
PimO
12 jaren geleden
Ik vermoed dat jij met 'fnm-kaarten' deze bedoelt:
FNM Promos. Dit zijn alle kaarten die ooit als foil-promo prijs bij een FNM zijn geweest. Hierboven staat beschreven welke kaarten je wel mag gebruiken.
 bijgewerkt door PimO 12 jaren geleden
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Check de Standard pagina om te zien wat je op een FNM mag spelen, als daar Standard gespeeld wordt (wat eigenlijk altijd wel het geval is).

Een FNM-promo is niet een kaart die legaal is in FNM, het is een kaart die je (ooit) kon winnen op een FNM .
 bijgewerkt door MagnusMagicus 12 jaren geleden
derooy89
12 jaren geleden
bedankt voor het antwoord!
hmm dit hakt wel in mijn deck idee...
nog maar effen puzzelen dan
Info
  • 5 posts
  • Laatste post derooy89 12 jaren geleden
  • Gemaakt door derooy89 12 jaren geleden

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL