Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Fallen Shinobi Ninjutsu

Frenzy101
2 jaren geleden
Fallen Shinobi

Beste Magic spelers,

Gister in een potje speelde ik deze kaart voor het eerst en kreeg ik een gezonde discussie over ability van deze kaart dus bij deze de volgende vraag:

Op de kaart staat dat er tot het einde van de beurt 2 kaarten uit exile gespeeld mogen worden van de tegenstander die je schade gedaan hebt, mijn interpretatie is dat als ik bijvoorbeeld een land en een creature speel, dat deze gewoon blijven liggen tot de beurt voor bij is.

Echter mijn tegenstander zegt dat ze verdwijnen na het einde van de beurt.

Mijn interpretatie is dat je de kans hebt om de kaarten te gebruiken tot einde beurt, als je dat niet doet, dat ze dan verdwijnen. Maar als je ze speelt en op 't veld liggen dat ze dan blijven.

Welk geval hier van klopt?

Alvast bedankt!
Lavinius
2 jaren geleden
Ze blijven inderdaad liggen, op de kaart staat niet beschregen dat je ze van het spel moet verwijderen na het einde van de beurt. Als je tegen het einde van de turn ze niet gespeeld hebt, dan zijn ze wel voor goed weg.
Frenzy101
2 jaren geleden
Bedankt voor 't antwoord!
Lavinius
2 jaren geleden
Graag gedaan.
Blijf vooral vragen stellen !
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Dat antwoord is ook helemaal correct! Wat tot het einde van de beurt is, is de OPTIE om de kaart te spelen. Maar de kaart zelf blijft gewoon liggen alsof je hem uit je hand gespeeld had.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1992467389
0.0113 seconds for 29 queries (37.79kb)
0.0322 seconds to render