Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Magnusmagicus? Ik heb gister al een e-mail gestuurd, maar ik vroeg me af: Wanneer komen de eventdecks van Gatecrash uit? Aangezien ik deze zaterdag graag wil hebben i.v.m een lokaal toernooitje.
De release date van de Event Decks van Gatecrash is 22 februari. Je kunt er dus dit weekend nog niet mee spelen. Sterker nog, de decklists zijn nog niet eens bekend .
Het staat niet op de Release data omdat daar alleen nieuwe sets staan, geen subproducten .
Rody 03-02-2013 om 17:38
Mei Dragon's Maze! Ik heb nu al zin in de pre-release! Wordt dat dan 27 april daar voor? Kan ik alvast verzekeren dat ik vrij ben die dag
Op www.magicspoiler.com zag ik aangekondigd de nieuwe set Vintage Masters. Deze set bevat als eerste spoilers de volledige power nine. Als pre release datum wordt aangegeven 13 tot 16 juni. Kunnen jullie hier een leuk topic van maken? Ik zie wel net dat hij alleen beschikbaar is op magic online. Misschien daardoor minder interessant maar wellicht interessant genoeg om over te discussiëren.