Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[M21] Core Set 2021

MagnusMagicus
5 jaren geleden
Over Core Set 2021 is nog niets bekend, anders dan dat de release date in Q3 2020 is.
kolonelnick
4 jaren geleden
Mark Rosewater heeft de volgende teaser voor core 2021

- A brand new planeswalker (from a plane we've visited)
- A card that lets you draw half your library
- a +1/+1 tribal lord for a creature type that's never had one (a creature with over fifty cards already in print)
- A character with a vanguard card and a legendary creature card gets a second of the latter
- A card with thirty-one different options
- A card that gains all acitvated abilities of a certain subset of cards in a place it's never done it before
- A card that uses a nonevergreen named ability over 20 years old
- A card with the words "Battlefield", "cast", "creature", "converted mana cost", "end of turn", "exile", "graveyard" and "mana cost"
- An aura inspired from a cycle from urza's saga block
- A nonevergreen enchantment subtype returns

En de volgende reprints:

- A popular character first introduced in flavor text
- A french vanilla mythic rare
- A popular aura that started as part of a cycle
- A card with a unique protection
- Two cards played in tournaments that have been reprinted over twenty times with at least five different pieces of art
- A card that's never previously appeared in a premier (standard) set
- A card that's never been reprinted before which has a 2,3,5 and 6 all appear on the card
- A Human Monk
- A card from the Time Spiral/timeshifted sheet.
Blasty
4 jaren geleden
Yay, nog een nieuwe Legend van de Weatherlight saga!

Ik gok Starke
BluezamX
4 jaren geleden
Ik ben benieuwd! Spoilers beginnen al bijna!
TheRobinros
4 jaren geleden
Ik ben er redelijk van overtuigd dat die 31 opties slaan op "Choose one or more colors", wat een beetje underwhelming kan zijn. Tevens hoop ik natuurlijk op Horsemanship voor de nonevergreen named ability over 20 years old, puur omdat unblockable te OP is
Jsterck1
4 jaren geleden
Hoe oud zijn de "landwalk" abilitys, misschien zijn het die...

De kaart met "unique protection" zou natuurlijk -protection from horsemanship- kunnen zijn.
AncientOne
4 jaren geleden
Quote:
4 uren geleden
(...)
En de volgende reprints:
(...)
- A card that's never been reprinted before which has a 2,3,5 and 6 all appear on the card
(...)
Dat is dus Lighthouse Chronologist...
 bijgewerkt door AncientOne 4 jaren geleden
Stalkative
4 jaren geleden
Quote:
4 uren geleden
Quote:
8 uren geleden
(...)
En de volgende reprints:
(...)
(...)
Dat is dus Lighthouse Chronologist...

Dat is alleen zo als het specifiek over rules text gaat. Mana costs, P/T, Loyalty, reminder text en flavor text kunnen allemaal ook getallen erin hebben.

Het lijkt me trouwens ook een beetje random om alleen die 4 getallen te noemen terwijl er nog 3 andere getallen op de kaart staan, dus waarschijnlijk is het juist geen Lighthouse Chronologist.
 bijgewerkt door Stalkative 4 jaren geleden
kolonelnick
4 jaren geleden
De oude mechanic is overigens waarschijnlijk phasing, er was een leak dat de teferi uit de set hier iets mee zou doen.

Verder heeft MaRo een tijdje terug op zijn blog confirmed dat core 2021 ook een tribal component zou hebben zoals elementals in core 2020
Stalkative
4 jaren geleden
Quote:
37 minuten geleden
De oude mechanic is overigens waarschijnlijk phasing, er was een leak dat de teferi uit de set hier iets mee zou doen.

Verder heeft MaRo een tijdje terug op zijn blog confirmed dat core 2021 ook een tribal component zou hebben zoals elementals in core 2020

Oh, als het phasing is, is "A card that's never previously appeared in a premier (standard) set" misschien wel Teferi's Protection
marcoboth
4 jaren geleden

Shrine ?
bartist
4 jaren geleden
Met de introductie van de Hondens op Arena zou dat niet eens een heel gekke gok zijn.
Met de Human Monk zou je denken dat het een Kamigawa achtige flavour krijgt. Ik wil ergens geloven dat het Monastery Mentor wordt, maar dan krijgt Jeskai non-creature wel veel power.
 bijgewerkt door bartist 4 jaren geleden
LeKrutes
4 jaren geleden
Quote:
3 uren geleden

Shrine ?

Of curses of sagas.
Shrine zou super cool zijn.
Blizzardfox
4 jaren geleden
Ik hoop dat ze de Core Set ook een Core Set laten en er makkelijke kaarten in doen en lompe designs.

Ook hoop ik op voor Merfolk tribal.
Dingen zoals Harbinger of the Tides, Merfolk Sovereign, Mistcaller, Tidebinder Mage. Die waren geweldig! Nieuwe Merfolks lijkt me ook tof.

Ik verwacht wel weer Merfolks te zien in de tijd. Met Zendikar op komst, de Core 2021, Double Masters en wellicht Jump Start.

Vooral zou ik graag de Spreading Seas en Sea's Claim terug zien.
 bijgewerkt door Blizzardfox 4 jaren geleden
Bavelb
4 jaren geleden
Zoals hierboven aangegeven zijn er al wat 'leaks' geclaimed die legit lijken. Deel van de leak (9 dagen oud inmiddels) was namelijk de b&r van gisteren, incluis de Companion-errata ( https://www.reddit.com/r/magicTCG/comments/gpk43h/m21_rumors/ )

Onderdeel van de leak was inderdaad phasing, maar dan als -3 ability op een 2UU Teferi planeswalker, zie url hierboven. De leak claimed ook dat deze teferi zijn abilities kan gebruiken op instantspeed (en dus in beurt van jou én tegenstander de abilities kan doen).
kolonelnick
4 jaren geleden
Waarschijnlijk zal de tribe dog zijn en zal er een errata komen om van alle hounds dogs te maken.

De 2,3,5,6 kaart is waarschijnlijk Massacre Wurm
BluezamX
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Waarschijnlijk zal de tribe dog zijn en zal er een errata komen om van alle hounds dogs te maken.

Bron? Of /s?
Dordledum
4 jaren geleden
Zou wel een mooie reprint zijn.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Previews beginnen op 4 juni, en lopen tot de 16e, en dan is de hele set ook bekend.
kolonelnick
4 jaren geleden
Quote:
3 uren geleden
Quote:
4 uren geleden

Bron? Of /s?

Speculaties op het internet.
De wiki pagina van jumpstart geeft aand dat hound/dog een thema is, daarnast zat in de mystery booster een playtest kaart die de belofte maakte alle hounds naar dog te errata.
Verder is mark de afgelopen maanden al enkele keren vokaal geweest op zijn blog dat hij naast squirrels in black border hij ook hounds will errata naar dogs.
Door deze errata zou dogs ook 50+ geprinte creatures hebben.
Verder is de art van het artikel waarin de preview data staan een doggo.

Dit allemaal samen vormt de speculatie dat er iig een errata aan zit te komen en dat dogs misschien de m21 tribe is.

Betreft massacre wurm, de meeste level up kaarten zoals de eerder genoemde lighthouse chronologist bevatten ook andere nummers naast 2,3,5 en 6. Massacre wurm is zover de enige kaart die ik kon vinden die specifiek alleen die vier cijfers bevat
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1027649051
0.0507 seconds for 49 queries (198.05kb)
0.076 seconds to render