Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Set Name: Magic 2014 Core Set
Number of Cards: 249
Prerelease Events: July 13-14, 2013
Release Date: July 19, 2013
Magic Online Release Date: July 29, 2013
Game Day: August 10-11, 2013
Three-Letter Abbreviation: M14
Twitter Hashtag: #MTGM14
Initial Concept and Game Design: Mark Globus (lead), Tom LaPille, Adam Lee, Shawn Main, and Ken Troop
Final Game Design and Development: Dave Guskin (lead), Kelly Digges, Aaron Forsythe, James Hata, Zac Hill, and Max McCall, with contributions from Matt Tabak
Languages: English, Chinese Simplified, Chinese Traditional, French, German, Italian, Japanese, Korean, Portuguese, Russian, Spanish
Available in: Booster Packs, Intro Packs, Event Decks, Booster Battle Packs, Fat Packs
ik denk wel dat er een nieuwe chandra komt. ik bedoel van de eerste 5 planeswalkers zijn er nu 3 versies. behalve jace door rtr. dus is het weer tijd voor een nieuwe chandra want het is even geleden dat er een nieuwe van haar was
smartin 07-01-2013 om 09:57
ik denk wel dat er een nieuwe chandra komt. ik bedoel van de eerste 5 planeswalkers zijn er nu 3 versies. behalve jace door rtr. dus is het weer tijd voor een nieuwe chandra want het is even geleden dat er een nieuwe van haar was
ik dacht dat ik achter der een schaduw van een wezen zag.. maar zal wel vroeg zijn geweest zie nu dat denk ik rook is
maar blijf erbij.. hoop op een gaaf achtergrond verhaal ofiets. Vind de terugkeer naar Ravnica wel erg vet en ook een leuk verhaal hebben.
M12 is inderdaad zo laaaaaaang geleden
garruk kreeg nieuwe versies in de coreset en direct in de set erna (M12 en Innistrad) dus in dat opzicht is het lang geleden.
M12 is inderdaad zo laaaaaaang geleden
garruk kreeg nieuwe versies in de coreset en direct in de set erna (M12 en Innistrad) dus in dat opzicht is het lang geleden.
Beetje raar argument, gezien we het over coresets hebben en niet expansies
kv83 07-01-2013 om 09:37
Nieuwe print van Chandra? Not likely. Denk dat het meer een spell is met flavor van Chandra.
Werd wel eens tijd dat er ook een Chandra kwam die niet borderline unplayable is, Ajani, Liliana, Jace en Garruk hebben allemaal één of meer toernooi-waardige versies. Zou leuk zijn als er een planeswalker kwam die je gewoon kunt spelen in één of ander 'red deck wins'-achtig iets.
kv83 07-01-2013 om 09:37
Nieuwe print van Chandra? Not likely. Denk dat het meer een spell is met flavor van Chandra.
Werd wel eens tijd dat er ook een Chandra kwam die niet borderline unplayable is, Ajani, Liliana, Jace en Garruk hebben allemaal één of meer toernooi-waardige versies. Zou leuk zijn als er een planeswalker kwam die je gewoon kunt spelen in één of ander 'red deck wins'-achtig iets.
Een goede rode planeswalker maken is nogal lastig heb ik het gevoel. Alleen Koth was een beetje competitief playable.
Daarnaast is de art ook totaal niet geschikt voor de een planswalker. Tenminste, dat vindt ik.
Maar wie weet... het is immers 20-jarig bestaan van Magic dit jaar.