Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
In november 2013 komt er een nieuw Commander product uit.
Er komen 5 nieuwe decks van ieder 100 kaarten. In elk deck zitten 15 nieuwe kaarten. Een aantal nieuwe kaarten zitten in meerdere decks, in totaal zitten er 51 nieuwe kaarten in.
De decks zullen een van elk van de Shard kleurencombinaties zijn:
Release Date: November 1, 2013
Three-Letter Abbreviation: C13
Twitter Hashtag: #MTGC13
MSRP: $29.99 (per deck)
Languages: English, Japanese, French, German, Italian, and Spanish
Initial Concept and Game Design: Mark L. Gottlieb (Lead), Dan Emmons, Ethan Fleischer, Scott Larabee, and Steve Warner
Final Game Design & Development: Billy Moreno (lead), Ethan Fleischer, Ron Foster, Mark Globus, and Dave Guskin, with contributions from Matt Tabak
Ja, eentje uit alle instants die exiled zijn toen Jelava op de battlefield kwam. Je cast die kaart, dus daarna gaat hij naar de graveyard van de owner. Maar stel dat je 3 instants/sorceries bij jezelf exilede en 2 bij je tegenstander, dan kun je dus 5x aanvallen en een gratis spell casten.
Wat een vette draak! Ik hoop alleen wel dat er wat synergie bij komt. Vooral dat casting met mana spreekt mij wel aan.
Zouden er nu wel foils tussen zitten?
Beide kaarten zijn erg gaaf, en die bonus als je ze vaker uit de Command zone cast is ook cool bedacht. De flavor druipt er vanaf, en ze zijn ook erg speelbaar!
Volgens mij begonnen ze vorige keer rond de 40 euro per deck. Al verwacht ik dat ze, gezien de populariteit van de vorige set decks, nog wel ietsje duurder zullen zijn in het begin.