Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Hier ben ik weer. Mijn Tuvasa the Sunlit deck is veel geholpen toen ik de vorige keer een vraag stelde om wat met upgrades te helpen. Ik heb nog eens een deck gebouwd met de verzameling, en ik voel me er heel goed bij. In de exact omgekeerde kleuren dan Tuvasa; het is rakdos Aristocrats met Lagomos, Hand of Hatred. Ik zou willen vragen of jullie nog wat (budget) upgrades in gedachten hebben hiervoor. Zelf vind ik het gemakkelijk om decks te bouwen, maar heel moeilijk om ze te upgraden. Dus een beetje hulp is welkom
Ik ben zelf een grote fan van Rakdos sacrifice decks.
Zelf heb ik de focus van mijn deck anders aangepakt, met meer een focus op Artifacts.
Op het eerste zicht kan je nog wel wat pay-offs gebruiken voor de offers die je maakt. Black Market en Morbid Opportunist doen het bij mij altijd goed.
Meer tokens is meer sac-plezier en daar kan Sengir Autocrat wel voor zorgen. Tevesh Szat, Doom of Fools is daar ook heel goed voor, maar het is maar wat er in je budget past natuurlijk.