Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Sacrifice een land voor card draw

Mango
2 jaren geleden
Bestaat er een Artifact (kleurloos en met een manacost van -zeg- 2 of minder) waarmee je per beurt een land kunt sacrificen om 1 kaart te trekken? Kortom ik denk aan een Artifact met de volgende activated ability:

tap, sacrifice a land you control: draw a card
 bijgewerkt door Mango 2 jaren geleden
Morph
2 jaren geleden
Neen, dat bestaat niet.

In andere kleuren heb je Aggressive Mining, Cephalid Scout, Destructive Digger, Excavation. The Gitrog Monster...etc...
En je hebt enkele landen die zichzelf sacen zoals Cryptic Caves en de cycle Nurturing Peatland.

En Zuran Orb sact wel land, maar dan voor levens.
Horn of Greed geeft kaarten als landen in het spel komen, niet bij saccen.

Dichterbij komen we helaas niet,
TheRobinros
2 jaren geleden
Ik wil aan het bovenstaande lijstje ook nog even Trade Routes toevoegen. Geen artifact en technisch gezien sac je de landjes niet, maar je kan wel het landje voor mana tappen, die mana gebruiken om dat landje te bouncen en hem daarna cyclen voor een extra mana

En vroeger was er een combodeck genaamd ProsBloom rond Cadaverous Bloom en Prosperity met Squandered Resources en Natural Balance waarmee je met een paar pieces ongeveer hetzelfde voor elkaar krijgt... Maar dat is ook niet bepaald een 2 mana artifact Deed me er wel aan denken
 bijgewerkt door TheRobinros 2 jaren geleden
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Ik kom nog op Baba Lysaga, Night Witch, Etherium Astrolabe/Sage of Lat-Nam om artifact land mee te saccen, Excavating Anurid, Infernal Tribute, Lochmere Serpent, Nahiri's Lithoforming, Soldevi Sage....allemaal niet echt wat je zoekt denk ik, maar die kaart bestaat niet .
Stalkative
2 jaren geleden
Het helpt ook als je zegt in wat voor deck je zo'n kaart zou willen spelen. Dan kunnen anderen veel makkelijker en beter suggesties doen voor vergelijkbare kaarten
Mango
2 jaren geleden
Een eigenaardigheid en/of onvolkomenheid van Magic is dat in lange partijen vaak meer landen op de battlefield terecht komen dan je daadwerkelijk nodig hebt. Je zou wensen dat je (later in het spel) de optie hebt om het teveel aan landen in te ruilen voor nieuwe kaarten.

Ik baseerde mij op soortgelijke omruil-kaarten zoals Zuran Orb, Ashnod's Altar, Infernal Tribute, Vampiric Rites.
Tudou
2 jaren geleden
Arcane Spyglass?

Weliswaar iets te duur maar met nog een upside en in de door je geschetste situatie heb je toch mana teveel

Je kan natuurlijk ook wat meer land spelen dat je, wanneer nodig, in draw kan veranderen: Desolate Lighthouse, Arch of Orazca, Roadside Reliquary, Silent Clearing (en varianten), Memorial to Genius en natuurlijk alle cycle landen als Lonely Sandbar. Dat scheelt weer een plekje in je deck voor een early game nutteloze kaart.
 bijgewerkt door Tudou 2 jaren geleden (Toelichting )
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Geier Reach Sanitarium, Blighted Cataract, Bonders' Enclave, Botanical Plaza en vriendjes, Castle Locthwain, Cephalid Coliseum, Cryptic Caves, Fiery Islet en vriendjes, Gates of Istfell, Grim Backwoods, Mikokoro, Center of the Sea, Sea Gate Wreckage, Seaside Haven, War Room (als speel je geen Commander volgens mij ) zijn ook nog landen die kaarten pakken. En je kunt natuurlijk ook Zuran Orb combineren met Necropotence, dan heb je "Sac a land: Draw 2 cards" sortof

Quote:
1 dag geleden
Dit is letterlijk de kaart waar hij om vraagt en ik had 'm gewoon gemist in mijn zoektocht . Niet dat het een hele goede kaart is, maar het is wel een landje saccen voor 1,33 kaarten .
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1750485611
0.0108 seconds for 34 queries (76.58kb)
0.0936 seconds to render