Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Hulp en Feedback gevraagd.

Verbaandert
10 jaren geleden
Hoi hoi,

Ik zou graag feedback willen over dit beast deck, maar buiten dat ook een vraag over decks bouwen over het algemeen.

Zijn er goed website waar de verschillende theorieën m.b.t. magic decks bouwen te vinden zijn. Dan heb ik het over combo's maar ook i.v.m. verhoudingen hoe je slim een deck kan bouwen.

Met vriendelijke groet
Red
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Ik heb een paar suggesties gedaan, er zijn wel wat specifieke Beast-tribal kaarten die je zou kunnen spelen.

Ik heb niet echt links voor je, maar de verhoudingen van je deck zien er wel goed uit. 24 land, 60 kaarten, mooie verhouding creatures vs noncreatures. Je kunt nog een oogje houden op de mana curve die onder je deck staat. Het werkt vaak het beste als dat een beetje een bel-vorm is, dus niet alleen maar 1-drops of 6+-drops. Maar die ziet er ook wel netjes uit.

Ik denk dat je ook nog wat aan je manabase kunt doen. Terramorphic Expanse/Evolving Wilds, Stomping Ground, dat soort dingen. Hoe meer manafix je speelt, hoe makkelijker je eventueel ook land erbij kan spelen dat alleen kleurloos geeft, zoals bijvoorbeeld Tectonic Edge om vervelende landjes op te ruimen, of Contested Cliffs (een must in je deck lijkt me ).
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1122312811
0.0106 seconds for 27 queries (21.51kb)
0.0295 seconds to render