Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Hoe om te gaan met veel leuke kaarten.

neoel
11 jaren geleden
Hey,

Ik heb een evolve deck gebouwd wat (na een paar potjes spelen) redelijk lijkt te werken.

standard
Evolution!
door neoel4 jaren geleden

Het draait om zsm 1/1 counters genereren. dmv Primordial Hydra, Elusive Krasis, Zameck Guildmage en natuurlijk de Master Biomancer.

Het deck bevat wel heel erg veel kaarten. Een kaart als Fungal Sprouting is killer als je een opgepompte Biomancer hebt liggen, of wat mana over hebt voor de guildmage. Dan kan het een insta-win zijn.

Verder zou ik nog meer met counters willen schuiven. (bijvoorbeeld om met een destroy creature de 1/1 counters te redden), bij een boardwipe kan ik een Experiment One zo veel mogelijk counters geven en regeneraten. Alleen zit er maar 4x een Bioshift in.

De Primordial Hydra is ook wel een kaart die er 4x in zou kunnen, aangezien het al een best goede 3 drop is.

Graag wat tips, er zijn zo veel leuke kaarten. Ik weet niet echt waar de focus moet liggen.
 bijgewerkt door neoel 11 jaren geleden (Typo fix)
volantynys
11 jaren geleden
ja kan altijd nog Fate Transfer er bij doen, dan kan je eventuweel ook nog counters stelen
 bijgewerkt door volantynys 11 jaren geleden
sven4president
11 jaren geleden
Kan je beter Bioshift erin doen. het gaat alleen maar om +1 +1 counters en de mana kost is niet gelimiteerd aan een blauw mana. als je die niet hebt liggen kan je hem niet casten. en bioshift is goedkoper.
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Het is ook een Standard deck en Fate Transfer is niet Standard legal .
neoel
11 jaren geleden
Ah jammer, er zit al 4x bioshift in. Ik denk dat nog wat extra counters moven wel kan werken.
De Simic Fluxmage kan dat ook wel, alleen een beetje traag en duur.
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Zameck Guildmage kan ook nog helpen. Niet met het moven, maar ja, daar zijn niet zo bijzonder veel opties voor als je het deck Standard wil houden .
neoel
11 jaren geleden
Ja, dat is waar. De Zameck Guildmage zit er al 2x in, ik wil hem er eigenlijk 3x in stoppen. Maar het deck is al best creature heavy, en ik weet niet waarmee ik m zou moeten ruilen.
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Je zou denk ik wel 1 land, 1 Vorel, de Hindervines en de Rapports kunnen cutten .
neoel
11 jaren geleden
Ja, dat zou ook kunnen. misschien dan ipv Predator's Rapport een paar keer Essence Harvest om een extra win conditie toe te voegen.
VoodooSkull
11 jaren geleden
Mogelijk ieen Death's Presence of Ooze Flux toevoegen om je counters te redden, of te hergebruiken?
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Ja, het is belangrijker om je tegenstander leven te laten verliezen dan het zelf te krijgen. Dat eerste laat je winnen, dat tweede alleen langzamer verliezen . Niet dat lifegain niet handig kan zijn, maar ik zou het er niet zomaar instoppen.
neoel
11 jaren geleden
Bedankt voor de feedback

Ik wist niet van Death's Presence's bestaan af, maar die past erg goed in dit deck, Het werkt alleen niet heel goed met return to hand . Ik moet nog even puzzelen.
beany
11 jaren geleden
je kan ook niet alles hebben
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 13 posts
  • Laatste post beany 11 jaren geleden
  • Gemaakt door neoel 11 jaren geleden

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1854864970
0.0129 seconds for 35 queries (75.16kb)
0.0422 seconds to render