Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Hallo iedereen, ik speel niet heel veel Magic en ik koop eigenlijk geen specifieke kaarten voor deckjes want boosters zijn leuker. Ik speel keukentafel magic: alle kaarten mogen, minimaal 60 kaarten en ongeveer 100-125 euro.
Tips alstublieft op mn deck te verbeteren:
Tijdje geleden dat ik een niet-Commander decklijst heb bekeken
Allemaal leuke kaarten, maar het komt erg random over. Ik zie geen thema of combo's of iets dat de kaarten .et elkaar verbindt. Wat is het plan/idee/thema van het deck? Dat helpt met tips geven .
Dit is geenszins een manier om je decklijst af te kraken hoor! Vertel me meer, dan kan ik meer over je deck zeggen!
ik wil een commander deck maken dat het bord controleert totdat ik met Approach of the Second Sun mijn tegenstander doodmaak maar ik weet niet goed wat ik er nog aan toe moet voegen
Ik vind het idee origineel, maar ik denk wel dat heel snel de vraag krijgt of je een ander deck wil pakken omdat hij niet zo leuk is om tegen te spelen .
Verder denk ik dat je op zich wel de juiste aanpak hebt. Veel counteren, drawen en removen tot je Approach kan tutoren en casten en beschermen. Hallowed Burial kan nog Terminus nummer twee zijn. Cyclonic Rift is denk ik ook een goede toevoeging.
ik wil toch wel graag eens een keer een beetje feedback op mijn geliefde Muldrotha, the Gravetide deck. ik wil met dit deck proberen volgend jaar de commander finals te halen.
de enige restrictie die ik eigenlijk heb voor het deck is dat ik het 100% permanent wil houden.
Hallo iedereen, ik speel niet heel veel Magic en ik koop eigenlijk geen specifieke kaarten voor deckjes want boosters zijn leuker. Ik speel keukentafel magic: alle kaarten mogen, minimaal 60 kaarten en ongeveer 100-125 euro.
Tips alstublieft op mn deck te verbeteren:
Het deck wat je post wordt moeilijk gesupport door je manabase. Je hebt namelijk 4 kleuren in je deck, waarvan nogal veel met 'dubbele pips'. Veel dubbel wit, blauw of rood. Met de landjes die je hebt ben ik bang dat je erg vaak naar kaarten in je hand zit te kijken die je niet kunt casten.
Dus of veel meer dubbellandjes spelen (er zijn de laatste paar jaar veel common dubbellandjes geprint in draftboosters), of je beperken tot 2 kleuren.