Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Wat zat in jouw eerste booster?

marcoboth
7 jaren geleden
Ik vroeg me af wat jullie je herinneren van je eerste booster(s). Zelf ben ik begonnen rond Onslaught, maar de eerste booster die ik kocht was bij mijn weten een booster Invasion , met als rare:

Blazing specter zag er toen natuurlijk awesome uit ! Verder herinner ik me vrij weinig van de boosters buiten het feit dat ik wat later twee boosters had gehaald met minstens een Lone Wolf erin.

Wat herinner jij je nog van je eerste booster(s)?
Blasty
7 jaren geleden
Mijn eerste boosters waren van Ice Age , er zal weinig boeiends in gezeten hebben naar huidige maatstaven...
Ik heb vast gejuichd om een Scaled Wurm
Roks1983
7 jaren geleden
Het eerste product wat ik kocht waar boosters in zaten was een deckbuilders toolkit. M12 geloof ik. De enige rare die me daarvan is bijgebleven is Molten-Tail Masticore. Nog nooit een potje Magic mee gespeeld. Misschien toch tijd om er eens een deck voor te zoeken...
bartist
7 jaren geleden
Vreemd genoeg kan ik m'n eerste booster nog best goed herinneren
Na m'n eerste potje magic meteen met een speelmaat langs de Bazaar gegaan (toen nog twee straten van m'n huis) en een intropack en 2 boosters (een voor ons ieder). Mijn booster M15 had een Crucible of Fire en een foil Phyrexian Revoker.

Prtypsy
7 jaren geleden
Poeh, wel een tijdje geleden inmiddels, maar ik weet nog dat ik in mijn allereerste booster een Rootwater Thief vond, Toendertijd een hele vondst
HyperActief
7 jaren geleden
Mijn eerste rare was ook een Molten-Tail Masticore voor zover ik weet. Mijn broertje trok daarentegen Jace Beleren uit zijn eerste booster.
Skywise
7 jaren geleden
Van wat ik me er nog van kan herinneren kocht ik mijn eerste booster ten tijde van Shards of Alara. Ondertussen al bijna 10 jaar geleden, maar ik weet zelfs qua (un)commons nog wel ongeveer wat er in de booster zat (In ieder geval een Viashino Skeleton, Mosstodon, Shore Snapper, Dreg Reaver, Resounding Thunder, Akrasan Squire, Branching Bolt, Kederekt Creeper, Scavenger Drake, Etherium Astrolabe en een zombie token). En de (mythic) rare was een mooie Tezzeret the Seeker Ik heb daarna jaren moeten wachten tot ik weer zo'n goede kaart zou openen.
 bijgewerkt door Skywise 7 jaren geleden
Doyle
7 jaren geleden
Mijn allereerste booster weet ik echt niet meer, maar na er een paar jaar uit geweest te zijn kocht ik er 3 van het innistrad block en had Griselbrand, nog een goede/dure kaart (maar weet niet meer welke) en als topper een Cavern of Souls!
 bijgewerkt door Doyle 7 jaren geleden
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Ik weet het niet meer zeker....ik vermoed dat het Fourth Edition of Homelands was . Maar ik weet echt de rares niet meer...ik kan me herinneren dat Scaled Wurm inderdaad erg cool was, en dat we niks begrepen van Necropotence .
goeth78
7 jaren geleden
Mijn eerste booster die ik ooit kocht zal van Fallen Empires geweest zijn. Werkelijk geen idee wat daar in zat. Maar het eerste dat ik ooit heb gekocht was een Tournament Pack van Revised. Daar zaten dan 3 rares in. Ik weet 100% zeker dat er een Gaea's Liege in zat. Wat een vette kaart was dat zeg Maar als ik me niet vergis zat er ook een Tundra in. Toen hadden we echt geen idee van de toekomstige waarde. Ben wel blij dat ik die nooit heb weggeruild (al is hij wel behoorlijk gespeeld - het was toen nog niet gebruikelijk om met sleeves te spelen ....)
FinlayDaG33k
7 jaren geleden
ligt eraan.... bij mijn eerste booster uit een Intro pack (dus toen ik zelf begon) zat niks bijzonders :\

in mijn eerste echt gekochte booster zat een Liliana, the Last Hope
Dordledum
7 jaren geleden
Volgens mij was mijn eerste booster er eentje van Weatherlight, geen idee wat er in zat. Ongeveer 20 jaar geleden
MarcelN
7 jaren geleden
Das erg lang gelee! Mijn eerst gekochte booster was van Urza's Saga. En er zat poffedikkie een Exploration in. Best wel tof, hoewel ik toen nog niet echt benul van t spel had. Heb m dus nooit echt gespeeld.

Ik weet ook zeker dat daar toen een Bog Raiders in zat.. Die art vond ik zo vet!
 bijgewerkt door MarcelN 7 jaren geleden
n4ppy
7 jaren geleden
Geen idee van de eerste booster maar de eerste pre-release, toen speelde ik net magic, was een promo Archangel Avacyn
Reynaerd
7 jaren geleden
In mijn eerste booster die ik kreeg, omdat ik mee deed met een gratis toernooitje voor de eerste keer, zat o.a. een Brindle Boar, Fog en als rare een Tidebinder Mage en 1 Island in, mijn eerste en enige island .

Toen ik de keer daarop meedeed kreeg ik een random verlootte booster, en daar zat een Elspeth, Sun's Champion in! Ik helemaal blij natuurlijk. Ik herinner me die tijd nog goed.
Sunitram
7 jaren geleden
Wat er precies in m'n eerste booster zat weet ik allang niet meer, maar ik weet wel zeker dat er een foil Etherium Sculptor in zat. Dat was m'n eerste kennismaking met de Shard Esper en tot op de dag van vandaag vind ik dat nog steeds een van de coolste Magic werelden!
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Ik vind het wel echt jammer dat ik echt niet meer weet wat mijn eerste booster nou eigenlijk was....Ik weet nog wel dat Mirage uit was, maar dat was een 'expert set', dus ik ben vermoedelijk met een Core set begonnen, dus Fourth Edition. Maar Homelands was ook gaaf en heel goedkoop .

Ik weet nog wel dat ik een boosterbox Weatherlight heb gekocht toen dat uitkwam. Uit die doos haalde ik toen 2x Maraxus of Keld, de hotste kaart van de set! Eh ja, echt . En die heb ik weggeruild om ongeveer de rest van de set compleet te maken. Wat een tijden .
RobintM
7 jaren geleden
In 2003 een paar weken voordat Mirrodin uitkwam kocht ik mijn eerste booster bij de lokale speelgoedwinkel. Odyssey werd het, de art van deze boosters waren het mooist. Ik opende een Upheaval. Een erg gave kaart waar mijn uiteindelijke bluebased casualdeckje om draaide.
AncientOne
7 jaren geleden
Niet persé DÉ eerste booster, maar wel bij de eerste boosters die ik ooit heb geopend (ik begon in de zomer van 1995): zowel Shivan Dragon als Jester's Cap als Nicol Bolas zijn de 'beste' kaarten die ik me van toen kan herinneren...
SanderPostma
7 jaren geleden
Mijn eerste booster zat in eenIntro Pack Khans of Tarkir: Mardu Raiders en er zat een Polluted Delta in. Het eerste wat ik dacht was, nah wat een kutkaart, kost je leven!! M'n broer ging wel helemaal uit z'n dak
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 40 posts
  • Laatste post merc1 7 jaren geleden
  • Gemaakt door marcoboth 7 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1167852231
0.0223 seconds for 59 queries (232.75kb)
0.0437 seconds to render