Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
De kaart met de mooiste herinnering is zonder twijfel Annul. Dit stamt uit de tijd dat ik net Magic leerde, en het een geweldige kaart leek om te spelen.
Ik ben altijd een fan geweest van Swords to Plowshares uit Ice Age. De artwork lijkt op een Oost-Europese heiligenafbeelding (icoon). Ik ben overigens niet religieus, maar de mystieke sfeer van de afbeelding spreekt mij aan.
Verder zijn er de prachtigste Islands. Je ziet daarop fantasierijke steden met koepels en torens. omspoeld door kanalen en watervallen.
bijgewerkt door Twigwalker 5 jaren geleden (Kaartlinkje aangepast naar de juiste set :))
Ik ben al sinds ik met Magic begon echt helemaal verliefd op bijna alle art van de Esper Shard of Alara, en dan met name Ethersworn Shieldmage, Master Transmuter, Ethersworn Adjudicator en Windwright Mage (ook al is die laatste borderline onspeelbaar). Ik vind het zo cool dat ze willekeurige delen van wezens weg kunnen laten, dat vervangen door etherium en ze dan nog steeds elegant laten zijn.
Mijn favoriete art om te zien is eigenlijk een andere witte kaart met oranje-achtige achtergrond met een blond meisje erop, maar ik kom niet op de naam.
Dit gaat me echt irriteren tot ik erachter kom welke kaart het is!
Nope, het was wel een beetje in de stijl van Serra the Benevolent, vergelijkbare kleur achtergrond ook, een zijaanzicht van een blond meisje (volgens mij niet in armor) en niet van dezelfde artiest.
Volgens mij een witte kaart dus en common of uncommon, want ik ben de kaart niet tegengekomen in mijn rare/mythic map.
pff...
Nevermind, deze thread gaat eigenlijk om de mooiste kaart en niet de mooiste art. Ik vind dan de kaart die ik net met de post heb gekregen wel heel mooi:
Mijn favoriete art om te zien is eigenlijk een andere witte kaart met oranje-achtige achtergrond met een blond meisje erop, maar ik kom niet op de naam.
Laten we hier dan toch gewoon een aparte topic boor maken, op de radio deden ze dat vroeger ook.
Dan kon je inbellen als je de titel van het nummer niet kende.
Lijkt er allemaal niet op, ik begin nu aan mezelf te twijfelen of de art die ik in gedachten heb uberhaupt wel een magic kaart is en niet een character portrait uit een of ander RPG spel (niet dat ik hem daar wel kan terugvinden, maar dat daargelaten). Nevermind...
Gevonden! En het was inderdaad geen Magic kaart. Dit is ook niet de highest quality picture.