Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Tokens!

Morph
12 jaren geleden
Hoi,

Heb je ook wel eens dat je supervette kaarten hebt die tokens maken, maar dat Token simpelweg niet hebt. En dus maar weer vooruit moet de een saaie nietszeggende Dobbelsteen?
Of dat je het token wel hebt maar de dobbelsteen alsnog mooier vind

Eclavyrr had dit probleem ook en had het geweldige idee om zelf via Magic Set Editor de tokens te maken.

Nu ben ik benieuwd hoe creatief we hier zijn!
Post de kaart die het token maakt bijvoorbeeld Krenko, Mob Boss en daarbij je zelfgemaakte token. Zoiets:

--Art credit goes to marcusdublin--

(tip via Photobucket kun je zelf gratis je creatie's delen, er zijn meer mogelijkheden natuurlijk)

laat maar komen die Tokens!
 bijgewerkt door Morph 12 jaren geleden
Thorvik
12 jaren geleden

hier mijn wolf token van Garruk Relentless de achterkant dan he

leuk topic trouwens
 bijgewerkt door Thorvik 12 jaren geleden
Thorvik
12 jaren geleden
blijkbaar zijn wij de enige 2 xD
Morph
12 jaren geleden
Nouja, geef het even tijd. Op dit moment zijn hele volksstammen tokens aan het fabriceren natuurlijk

Nog maar eentje van mij dan.
Een Tokentje voor Vraska the Unseen

Thorvik
12 jaren geleden
oeh die is nice doet me denken aan die nazgul of hoe je het ook schrijft xD
Eclavyrr
12 jaren geleden
Ik denk dat het best brilliant zou zijn om een Assassin token te maken met daarop de Shirai Ryu assassin Hanzo 'Scorpion' Hasashi. Flavourtext: "Come over here!"
NjitRam
12 jaren geleden
Is dat niet gewoon de Assassin uit Assassin's Creed?
Of laat ik me nu teveel leiden door de naam va het token?
Morph
12 jaren geleden
@njitRam Daar komt het artwork vandaan ja, als ik zelf zou gaan tekenen krijg je zoiets als Look at Me, I'm the DCI, maar ik daag je uit niet alleen commentaar maar ook tokens te geven! Het maakt niet uit waar je je inspiratie vandaan haalt!

@Eclavyrr...ohh Mortal Combat was vet ja...maar meteen een Scorpion token gemaakt:

Thorvik
12 jaren geleden
heb ook een paar nieuwe ff eerst uploaden en dan posten
Thorvik
12 jaren geleden

gemaakt door Utvara Hellkite

gemaakt door Lys Alana Huntmaster
Morph
12 jaren geleden
Vette Elf thorvik!
Ben bang dat wij de enige zijn die dit leuk vinden inderdaad

Ik ben nog in de Mortal Kombat sfeer en heb een andere versie van de Giant Warrior token van Feudkiller's Verdict gemaakt.

Dodoflooi
12 jaren geleden
ik vind het wel leuk, maar kan geen foto's posten op een een of andere manier....
Thorvik
12 jaren geleden
die giant heeft een beetje kamigawa flavor vind ik XD
Thorvik
12 jaren geleden
btw dodoflooi, als je er een maakt en upload kan je wel de link posten (de image link) en dan kunnen wij er een afbeelding van maken xD
 bijgewerkt door Thorvik 12 jaren geleden
Thorvik
12 jaren geleden
weer een nieuwe

gemaakt doorAjani, Caller of the Pride
Darkgizmo
12 jaren geleden
@dodo dat komt omdat je nog geen lvl 8 bent . Ik zal er van de week eens voor gaan zitten om wat tokens te creeren. En daarna maar eens een printer zoeken
NederNakkeR
12 jaren geleden
+1 voor het cat token
Thorvik
12 jaren geleden
yay thanks
Grewalski
12 jaren geleden
Printen maakt deze kaarten toch nooit mooi?
Morph
12 jaren geleden
Valt mee hoor.
om te beginnen moet je natuurlijk wel een goede printer hebben, ik heb er gisteren een op mijn werk op de Repro-printer uitgeprint
En als je dan het zelfgemaakte token in een hoesje stopt met een Magic-card erachter een dan gaat het best aardig.

Zoals ik in de openingspost al zei, als je het orginele token niet hebt vind ik het leuker dan een dobbelsteen of een muntje.
De orginele tokens zijn over het algemeen prima, behalve de Goat token en Giant Warrior token, Die zijn gewoon ronduit lelijk!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 32 posts
  • Laatste post stunn3r 12 jaren geleden
  • Gemaakt door Morph 12 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1342953450
0.0119 seconds for 38 queries (81.04kb)
0.0326 seconds to render