Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Dan mag het natuurlijk de enige sorcery in je graveyard zijn
Leuke combo, maar moeilijk om het consistent te kunnen uitvoeren, aangezien je in rood/blauw veel goedkope instants en sorceries gebruikt.
Een andere optie om hetzelfde resultaat te bekomen is met deze kaart:
Je hebt dan wel geen creature op het veld liggen, maar het is iets consistenter en je hebt maar 1 kleur nodig. Beurt 5 speel je Panoptic Mirror en tijdens je upkeep van de volgende beurt Imprint je Time Warp voordat de trigger van de Mirror resolved.
Deze combo kan je trouwens in "Duels of The Planeswalkers 2013" gebruiken in het blauwe Talrand deck.
Ik vind de combinatie van "leuk" en "infinite combo" nu niet zo goed bij elkaar passen . Dat gezegd, kwam ik er een tijdje geleden achter dat er ik per ongeluk eentje speelde:
Je tapt 7 land voor mana, voor blink je hem, en daarna mag je je land weer untappen.
Je hebt er maar 2 nodig . De ene in je graveyard (A), en je cast de tweede (B). B entered de battlefield, triggert en je target A. Dan sac je B aan de Altar of Bombardment. Daarna resolved de trigger en A komt op de battlefield. Die triggert en je target B. Rinse and repeat .
MagnusMagicus 02-02-2013 om 10:11
Ik vind de combinatie van "leuk" en "infinite combo" nu niet zo goed bij elkaar passen . Dat gezegd, kwam ik er een tijdje geleden achter dat er ik per ongeluk eentje speelde:
Je tapt 7 land voor mana, voor blink je hem, en daarna mag je je land weer untappen.
@ magnus, tja daar kan ik niks aan doe.
@ therobin, die combo van jou werkt jammer genoeg niet, de dmg die the firemind doet triggert niet de draw a card ability van dracogenius