Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Heb je de "PlayRavnica" code al gebruikt? Krijg je wat boosters (let op de hoofdletters).
In elke Prerelease Pack Guilds of Ravnica: Boros (en de andere ook natuurlijk ) zit een unieke code die je op MTG Arena kunt inleveren om daar een gratis Sealed deck te spelen (iets dat anders geld kost). Dus als je dat toch niet gaat doen, geef hem dan aan wailunited, maar weet dat het niet niks is.
Als je wailunited een code wil geven, stuur hem dan een bericht en post de code niet hier, dan kan iemand anders hem in theorie eerder gebruiken en dan heeft wailunited pech.
Ook ik ben sinds kort Magic Arena aan het spelen. Ik was na een periode fysiek eigenlijk gestopt, maar dit voelt weer fantastisch... (zolang het maar geen verslaving wordt haha)
Mocht iemand in een gulle bui toevallig nog een PreRelease code over hebben (en kwijt willen), dan zou dat echt geweldig zijn. :-)
Een per event per account volgens mij. En je kan ook sealed spelen door een paar Ranked Drafts te winnen, duurt alleen iets langer. Op Reddit komen er ook weleens posts voorbij met codes, dat kan ook interessant zijn om in de gaten te houden!