Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Hulp gezocht bij EDH

RadioDragon
7 jaren geleden
weten mensen van effecten buiten groen die voor iedereen land zoeken uit de library. Tot dus ver heb ik From the Ashes, maar wat meer redundancy is nooit verkeerd aangezien ik met Kess, Dissident Mage een mill deck will maken wat specifiek land uit het deck filtered om daarna met Mind Grind effecten iedereens deck millt. Wanneer ik meer land zoek effecten kan vinden in de grixis kleuren, dan lijkt het me een geinige combo om te proberen ^-^
 bijgewerkt door RadioDragon 7 jaren geleden
beany
7 jaren geleden
Trepanation Blade verder weet ik niet zo veel
 bijgewerkt door beany 7 jaren geleden
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Hired Giant...maar verder wordt het lastig denk ik...Je kunt kaarten als Trench Gorger spelen en kopieren met Tempt with Reflections zodat je tegenstanders kunnen kiezen om hem ook te krijgen.
RadioDragon
7 jaren geleden
hmmm, bedankt voor de hulp. ik denk dat From the Ashes maar een one off wordt. Er zijn genoeg andere instants en sorceries die millen ^-^
Gijsneus
7 jaren geleden
Hive Mind op tafel en een Mana Severance of Doomsday spelen.

Helaas mogen ze bij de Mana Severance zelf kiezen. Altijd vervelend als men zelf mag kiezen...
 bijgewerkt door Gijsneus 7 jaren geleden
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Je zou met Veteran Explorer, Wave of Vitriol, New Frontiers en Collective Voyage wel mensen kunnen laten rampen zodat ze minder land in hun deck hebben. Hun keuze, maar jij gaat sowieso rampen dus als ze niet mee gaan....
Gijsneus
7 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 17-08-2017 om 11:42
Je zou met Veteran Explorer, Wave of Vitriol, New Frontiers en Collective Voyage wel mensen kunnen laten rampen zodat ze minder land in hun deck hebben. Hun keuze, maar jij gaat sowieso rampen dus als ze niet mee gaan....

Maar dat zijn allemaal groene kaarten. Die mogen een Grixis deck niet in.
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Oh ja, dat was ik alweer vergeten . Toch maar Yidris, Maelstrom Wielder als Commander?
RadioDragon
7 jaren geleden
Toen ik voor het eerst op het idee kwam zat ik ook te denken aan een sultai mill deck. Dat zou in principe ook nog kunnen, maar dan moet ik nog even wachten tot er een cool commander voor komt, als die ooit komt
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1504084822
0.0093 seconds for 31 queries (58.91kb)
0.1308 seconds to render