Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Namens Anne, onze stagiëre Communicatie en Multimedia Design, wil ik alle Magicers uitnodigen om een korte vragenlijst over Magic in te vullen! Als je de vragenlijst helemaal invult, maak je kans op een fantastische prijs!
Bij Bazaar of Magic zijn we altijd op zoek naar manieren waarop we de Magic scene in Nederland kunnen verbeteren. Daarom zijn we heel nieuwsgierig naar hoe jij Magic ervaart. We willen je daarom vragen deze vragenlijst in te vullen. Het kost je maximaal 10 minuutjes van je tijd.
Als je de hele vragenlijst invult, dan maak je kans op een fantastische prijs: een Boosterbox van Modern Masters 2017! Ja echt, je leest het goed... een complete Boosterbox van Modern Masters 2017!
Wel een klein dingetje: in de enquete word gesproken over prototypes van de bazaar. Ik heb gezegd dat ik eraan mee wil helpen, maar het kwam niet echt duidelijk naar voren wat het inhield. Zouden jullie dat nog iets meer kunnen specificeren?
Zeer leuken enquête. Zit 1 klein foutje in.
Er is een vraag over of je een keer gestopt ben. Antwoord was nee. Vraag daarop was daarom niet relevant, maar wel verplicht.
een paar momentjes van mijn leven die ik anders zou verspillen aan wachtten in een Overwatch queue en ook nog kans maken op een gratis boosterboox MM17 t.w.v 200-ish euro (ff uit me hoofd) why the Kappa not?
Is dit dezelfde enquete die een tijdje geleden in de facebook groep van Dutch standard/modern community (1 van de 2, weet niet meer welke) gepost was? Lijkt me niet zo zinvol om hem twee keer in te vullen.
"Hoe zou jij een nieuwe speler magic leren?" - Wat is "leren" hier? Het spel(regels) snappen, je eigen deck kunnen bouwen, alle formaten begrijpen?
"Hoe vaak breid jij je collectie uit?" - Is een enkele kaart een uitbreiding?
"Hoeveel denk je dat je collectie waard is?" - Welke waarde? bom? Mcm? tcg? Persoonlijk? Maakt nogal uit voor de absolute waarde.
"Hoeveel waarde hecht je aan: .. Diepgang" - Deze snap ik niet: waarin de diepgang. Complexe kaart opties? Of diepgang als in balancering en dus veel nuances in deckbouwen? Of in het verhaal?
Oh en ben ik echt de enige die magic vooral speelt om nieuwe decks te brewen? Was helaas geen optie