Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Favoriete Sorcery aller tijden :)

MagnusMagicus
7 jaren geleden
Wat is jouw favoriete Sorcery aller tijden en waarom? Heb je er een toernooi mee gewonnen? Leverde het een goed verhaal op? Wordt je blij deze kaart te drawen? Heb je een unieke versie? Laat het horen!

Mijn favoriete sorcery is Living Death. Een boardwipe en mass reanimation, met mogelijkheden tot "interactie" (als in, eerst een Bojuka Bog spelen of je eigen creatures saccen) en het levert soms erg goede verhalen op

Wat is jouw favoriete Sorcery?
Eclavyrr
7 jaren geleden
Warp World omdat het me gelukt is deze in een (destijds) standard deck te spelen met een token build eromheen.
Wonky as shit, maar ik heb er een paar mensen versteld mee doen staan.
Taacoo
7 jaren geleden
Als een groot fan van . Kan geen enkel deck eigelijk zonder Diabolic Tutor

Elk van mijn decks waar zwart in voor komt heeft deze kaart. Altijd handig om te zoeken wat je nodig hebt
goeth78
7 jaren geleden
Mijn favoriet is denk ik toch wel Rite of Replication. Kicked natuurlijk

Levert bijna altijd leuke situaties op, en zelden dezelfde omdat er altijd wel een andere set aan creatures ligt. De ideale Commander kaart wat mij betreft.
Dordledum
7 jaren geleden
Allertijden is moeilijk zeg. Wat een keuze. Ik neig naar de creep: Creeping Renaissance.
Airclever
7 jaren geleden
Ik kan serieus niet kiezen tussen Genesis Wave en Rude Awakening, maar gezien de eerste het tweede voedt, denk ik dat ik toch voor de enabler ga.

Genesis Wave, ofwel de beste mono G EDH wincon!
Flappie1
7 jaren geleden
Hands down Din of the Fireherd dat vind ik echt een bazen kaart. Ja hij is heel duur maar het is mijn favoriet. Vooral het gezicht van je opponnent.... 'wat ik moet nu ook nog land gaan weggooien??' pakt kaart op en ragequit lolz!

Ik wil echt graag terug naar lorwyn/shadowmoor en dan graag een rakdos wither legendary..... om mij is het ding 1/1 en kost hij 3....
 bijgewerkt door Flappie1 7 jaren geleden
sbelfroid
7 jaren geleden
Juxtapose

Het aantal keren dat ik een Demonic Hordes mocht geven blijven dierbare herinneringen (ja ben van de oude stempel)
hellhound
7 jaren geleden
Spelltwine: Ik heb deze kaart vaak gespeeld in zowel casual play als commander drafts, en deze kaart stelt me nooit teleur. Het is gewoon leuk om een kaart zoals Cruel Ultimatum "flasback" te geven, en daarnaast ook nog een kaart uit iemands grafbak te jatten
 bijgewerkt door hellhound 7 jaren geleden
ebonpraetor
7 jaren geleden
n4ppy
7 jaren geleden
Rise from the Grave niks leuker dan een vette Angel uit de graveyard van mijn vrouw te jatten en er dan een Zombie van maken.
Ik moet wel bij haar gaan shoppen door haar Angel of Finality
beany
7 jaren geleden
hmm The Great Aurora heb ik nog niet vaak gespeeld maar zet de boordpositie compleet op zijn kant en de randomness is erg vermakelijk
HyperActief
7 jaren geleden
Burn at the Stake toch wel denk ik. Super leuke finisher in mijn RW token spam deck met Young Pyromancer . Gewoon even in soms beurt 4 al 21 schade of meer op iemand afknallen! Komt voor de tegenstanders de eerste keer vaak als verassing en levert dan ook mooie reacties op!
Davy
7 jaren geleden
Summer Bloom, goede herinneringen aan gehad in potjes modern, heeft me flink wat wins geleverd op beurt 2 en beurt 3, en een enkele keer zelfs op beurt 1!
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Aantal mooie en ook onverwachte keuzes! Gaaf! Ik hoor er graag meer
Tigurus
7 jaren geleden
MarcelN
7 jaren geleden
Ik ben een simpel mens. Ik vind Demonic Tutor de ultieme sorcery.

Dan met name de originele art, die is gewoon heel episch. Niks geen art director met wilde plannen, maar gewoon een demon met een boek. En wat rommel wat in de hens staat op de achtergrond. Super!

bijgewerkt door MarcelN 7 jaren geleden
farden10
7 jaren geleden
Er zijn veel leuke sorceries, maar de eerste die bij me opkomt als favoriet is toch Victimize. Deze speel ik in bijna al mijn commanderdecks die zwart bevatten.
AncientOne
7 jaren geleden
Tooth and Nail: met entwine: zoek Xenagos, God of Revels en Emrakul, the Aeons Torn: win met een hasty 30/30 flyer (met Annihilator 6)...
 bijgewerkt door AncientOne 7 jaren geleden
Sunitram
7 jaren geleden
Ik denk dat ik toch de beste herinneringen heb aan Black Sun's Zenith. In het Standard waarin ie uitkwam kon ie soms een eenzijdige boardwipe zijn voor 3 mana! (Speel BSZ voor X=1, proliferate je ongans en voilla, alle beesten bij de tegenstander dood en de jouwe hebben alleen een counter).
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1898322974
0.027 seconds for 60 queries (188.95kb)
0.0483 seconds to render