Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Deck Builder

benny2640
11 jaren geleden
Hey!

Kent er iemand een goed deck building programma of site vr MTG natuurlijk
Het moet gratis zijn!!

Thnx,
Ben
Grewalski
11 jaren geleden
Fabfab947
11 jaren geleden
Was er een like knop dan had ik hem zo hard gesmashed op de reactie van Grewalski. I like
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Mooie reactie, inderdaad . Om iets specifieker te zijn, we hebben een decksectie (zie rechts in het menu bij Magic decks). Daar kun je zoeken naar decks, zelf een deck invoeren, een mooie Converted Mana Cost grafiek bekijken, de kleurenverdeling van je deck en je kunt starthanden testen.
agoosteel
11 jaren geleden
eventueel andere sites zijn *snip*. het is vooral handig om je decks in te voeren op BoM vanwege de feedback en geschatte waarden van je deck. zelf vind ik het testen en uit leggen enzo fijn vandaar dat ik ook de andere twee deck builders gebruik.

Edit Magnus: sorry, ik wil niet vervelend doen maar we hebben liever niet dat je naar concurrerende sites verwijst. Er zitten winkels achter die sites namelijk.
 bijgewerkt door MagnusMagicus 11 jaren geleden (knip)
Roboreaper
11 jaren geleden
naast BoM ofc, gebruik ik cockatrice. word goed onderhouden ook al niet meer officieel gedistribueerd
Selridion
11 jaren geleden
http://deckbox.org/

Dat is de website die ik gebruik.
Je kan je hele collectie daar makkelijk digitaal invullen en dan decks maken van wat je heb.. of van kaarten die je niet heb maar wil hebben.. alles kan

Ikzelf ben nieuw in MTG en ik vind die website heerlijk.. ik hoef niet door mn 700 kaarten te spitten opzoek naar een kaart die ik niet ken.
In plaats daarvan kan ik op de website snel zoeken naar wat ik nodig heb en dan die specifieke kaart uit mn hoop kaarten pakken.

werkt super
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1931485466
0.0116 seconds for 35 queries (70.87kb)
0.0343 seconds to render