Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

De Magical Christmas Gift Chain 2022

Justian2002
2 jaren geleden
Hallo mensen van het speelbare karton,

Sinterklaas is nog niet het land uit, of we gaan al over op Kerst! Hoe kunnen we dit nu het beste doen?
Nou! Met een gift chain!

Maar hoe werkt dat dan, hoor ik je al vragen
Simpel, reageer hierzo of je mee wilt doen. Beginnend mey mij, zal de keten gestart worden. Dit houdt dus in dat ik 1 persoon een cadeautje geef van kaarten dat op zijn/haar/hen wants staan. Deze persoon zal de keten voortzetten door hetzelfde te doen.

Let op, mensen kunnen meerdere keren gegift worden, maar ook meerdere tegelijk giften! Dat is helemaal aan de persoon!

Voor vragen, reageert u maar hier. Voor deelname ook!

Ho ho hopelijk wordt het leuk!
dcgardulf
2 jaren geleden
i'm in!
MitchDeBaas
2 jaren geleden
ja ik haak ook aan
Gideon1544
2 jaren geleden
Cool, lk doe ook mee
Eclavyrr
2 jaren geleden
Leuk, ik doe mee!
Justian2002
2 jaren geleden
Ik zal morgen beginnen met de keten! Reacties kunnen door blijven stromen! Houd vooral je DM goed in de gaten!
PrinceRuppertsDog
2 jaren geleden
Klinkt cool. Count me in
Justian2002
2 jaren geleden
De keten is gestart!

Als je dingen hebt mogen ontvangen, laat het hier even weten van wie en wat je gekregen hebt! Is misschien wel leuk om te zien!
MitchDeBaas
2 jaren geleden
top, ik wacht mijn DM's rustig af
Luctor
2 jaren geleden
Leuk idee, ik zou graag meedoen, maar ik heb al even gekeken tussen de wants van de mensen hierboven en dan heb ik niks te bieden.
MitchDeBaas
2 jaren geleden
Quote:
21 minuten geleden
Leuk idee, ik zou graag meedoen, maar ik heb al even gekeken tussen de wants van de mensen hierboven en dan heb ik niks te bieden.

Ach het gaat er toch niet om of je precies de kaarten hebt die op iemands lijstje staan, het gaat erom dat je iemand iets leuks geeft voor kerst. zo denk ik erover teminste.
Justian2002
2 jaren geleden
Zekers! En wellicht dat er iemand opduikt die iets zoekt van iets dat jij kan leveren! You never know
MitchDeBaas
2 jaren geleden
ik heb ook even op mn bom spot gezet waar ik in het algemeen naar op zoek ben nu. zo ben ik bijvoorbeeld aan het brouwen met Uril, the Miststalker. ik ga echt niet alle common auras tussen mn wants zetten of opzoeken, maar ik weet zeker dat er genoeg in t ronde gaan.

misschien een idee voor andere ook, een algemeen iets van welke kaarten je blij gaat worden. dan kunnen mensen daar ook altijd naar zoeken als alternatief
Luctor
2 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Zekers! En wellicht dat er iemand opduikt die iets zoekt van iets dat jij kan leveren! You never know
Is ook weer zo.
Gideon1544
2 jaren geleden
Goede punten
Ik hoop dat er nog meer mensen zich opgeven (hint).
offspring
2 jaren geleden
Ik wil ook wel meedoen! Harstikke mooi!
Puregy
2 jaren geleden
Ik doe ook wel mee.
CarolineAya
2 jaren geleden
Ik doe ook wel mee!
Ik heb mijn Wants een beetje geupdate met een extra bericht over wat ik generiek nog meer zoek buitenom mijn wants.
 bijgewerkt door CarolineAya 2 jaren geleden
xEternalTears
2 jaren geleden
Haha dit wil ik ook wel proberen!
Justian2002
2 jaren geleden
Heb ook maar mijn wants op publiek gezet
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1510999197
0.0894 seconds for 43 queries (92.6kb)
0.1169 seconds to render