Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Cockatrice

Cas146
13 jaren geleden
Hey allemaal,

Ik vroeg me af wie van jullie wel eens online op cockatrice speelt en dan onder welke naam zodat misschien leden van dit forum elkaar konden herkennen op dit leuke platform!

Zelf zit ik er vaak op als LordxDragonfire.

Grtz, Cas
silav101
13 jaren geleden
Silav danwel Silav101, afhankelijk van welke account. Moet mijn decks wel eens erop gooien, ook.
Bassiuz
13 jaren geleden
Ik ben vaak online onder de naam Bassiuz ;]. Ik gebruik het meestal om competatief te testen. Vooral Modern atm, maar ook Standard, Legacy en Draft. En een cubedraftje zo nu en dan is ook leuk ;].
Victorvndoom
13 jaren geleden
kan je decks ook uitproberen tegen een ai of is dat tegen andere spelers ? zit momenteel met de forge engine bezig
Jeff
13 jaren geleden
Quote:
Bassiuz 16-01-2012 om 12:08
Ik ben vaak online onder de naam Bassiuz ;]. Ik gebruik het meestal om competatief te testen. Vooral Modern atm, maar ook Standard, Legacy en Draft. En een cubedraftje zo nu en dan is ook leuk ;].

Vind het 'vaak' gedeelte nog best mee vallen Bassiuz!

Ik test zelf regelmatig standard via Cockatrice, onder de naam Rainar. Mocht je me online zien en een potje willen testen, gewoon even roepen!
Fjaulnir
13 jaren geleden
Heb me net aangemeld als uh, Fjaulnir

Wel handig al wsa het in 't begin wel moeilijk omdat je echt alles zelf moet klikken ipv dat het programma de spelgerels kent

EDIT: wel net een enorme noob tegengekomen in mijn 2e spelletje zeg... cast ik een Memoricide, begint hij zelf te exilen en als ik hem er attent op maak dat IK zijn library en hand mag doorzoeken, rage-quit hij... zoiets zou je in een 'echt' spelletje toch niet meemaken
 bijgewerkt door Fjaulnir 13 jaren geleden
Firebolt
13 jaren geleden
Op welke server spelen jullie dan?
Fjaulnir
13 jaren geleden
Dunno hij heeft automatisch iets ingesteld denk ik, ik heb niks moeten kiezen.
Jeff
13 jaren geleden
Quote:
Fjaulnir 16-01-2012 om 14:43
Heb me net aangemeld als uh, Fjaulnir

Wel handig al wsa het in 't begin wel moeilijk omdat je echt alles zelf moet klikken ipv dat het programma de spelgerels kent

EDIT: wel net een enorme noob tegengekomen in mijn 2e spelletje zeg... cast ik een Memoricide, begint hij zelf te exilen en als ik hem er attent op maak dat IK zijn library en hand mag doorzoeken, rage-quit hij... zoiets zou je in een 'echt' spelletje toch niet meemaken

Ik vind die vrijheid juist heel fijn; het geeft de mogelijkheid tot gebruik van shortcuts, iets wat in MODO niet kan... Soms daardoor wel iets minder duidelijk, maar dat is net als in het echte leven.
MrFloydNL
13 jaren geleden
Ik speel gewoon lekker Magic Online.
Tamar
13 jaren geleden
Deverdelger
Speel alleen standard en soms drafts.
Jeff
13 jaren geleden
Quote:
MrFloydNL 16-01-2012 om 16:25
Ik speel gewoon lekker Magic Online.

Speel je wel eens met infinite combo's in magic online? Dan weet je direct waarom sommige mensen MODO met een grote boog ontwijken!
MrFloydNL
13 jaren geleden
MODO? Que? Maar ik speel niet graag met niet-officiële software gezien Wizards niet voor niets met Magic Online is gekomen. Zolang je niet ultra-lame topdecks namaakt (i.a.w. 'als je niet competitief speelt') vallen de kosten reuze mee.
Firebolt
13 jaren geleden
Ik speel op de server play.cockatrice.de
Met als naam Firebolt
Jeff
13 jaren geleden
Quote:
MrFloydNL 16-01-2012 om 16:52
MODO? Que? Maar ik speel niet graag met niet-officiële software gezien Wizards niet voor niets met Magic Online is gekomen. Zolang je niet ultra-lame topdecks namaakt (i.a.w. 'als je niet competitief speelt') vallen de kosten reuze mee.

MODO is de naam die 'in de wandelgangen' gebruikt wordt voor Magic Online. Schijnt wel ergens voor te staan, maar wat blijf ik je even schuldig.

Ik zie zelf het nut niet zo van online spelen als het niet is om te testen met topdecks. Digitaal bezit is iets waar ik sowieso al geen voorstander van ben en als je toch gewoon casual speelt is het toch echt heel veel leuker om met je vrienden aan een tafel te zitten spelen!

Quote:
Firebolt 16-01-2012 om 16:57
Ik speel op de server play.cockatrice.de
Met als naam Firebolt

Standaardserver dus.
 bijgewerkt door Jeff 13 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 15 posts
  • Laatste post Jeff 13 jaren geleden
  • Gemaakt door Cas146 13 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1001533084
0.0157 seconds for 41 queries (145.15kb)
0.0583 seconds to render